Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att spara in försäkringen kan ju inte göra så himmla stor skillnad eller?
Tja, har man inte jättestora omkostnader för sig själv, kan det bli en rätt stor skillnad i vardagen. Min förra häst (vbl.travare) kostade knappt 500:-/månaden i försäkringspremie, vilket motsvarar nästan hälften av min matkostnad varje månad. Bara en liten reflektion från min sida.
Han är ändå precis den hästen som jag vill ha. Det är svårt att hitta en snällare!
...innerst inne vill jag faktiskt ha tillbaka honom. Jag längtar så otroligt mycket efter honom och få ha honom som min egna igen!
Har hästen nu hos fodervärden använts till skogsmulle så är det ju mkt möjligt att hästen är mer avslappnad ute nu och det var ju just där du kände dig osäker. Så kanske får du tillbaka en häst som är mkt coolare att rida ut på och det var väl egentligen bara den biten som gör att du funderar på att sälja.
Finns möjlighet så åk till fv och rid ut hästen några gånger så känner du ju om han är mindre laddad nu, brukar ju få den effekten när de blir lite off i kondis och nästan alla pass sker som uteridning.