Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

Sv: Strömsholms Ridgymnasium, SMR110 !!

pall får man inte använda, kommer dock inte ihåg varför men de förklarade iaf det :o

De förklarade aldrig det, bara att man kan använda det med tillstånd, tror jag?

Ja de är dom :) visst säger de ifrån om det skulle vara något, men de är schyssta så ingen behöver vara "rädd" för dem bara ha "vanlig" respekt.

Harrison - mindre modell på häst, ca 162 cm. Jätte härlig att rida med bra känsla på med mycket gång. Busig i hoppningen!

Evelina - Ger en "lätt" känsla i ridningen, hoppar riktigt bra. Grinig i boxen tyvärr.

Patric W - Stor lite "slow", tycker det är jätte kul att hoppa. Rolig i både dressyren och hoppningen.

;)

Kommer in och kommeterar lite vad jag tycker eftersom jag nu går på Ströms iaf.
Harrison - Klllaaart en av de bästa hästarna jag har ridit. SÅÅÅÅÅÅ underbar !! jag är mega kär :love:
Evelina - Rolig men kanske inte riktigt min typ av häst, tjurig tant ...

Patric Wilde - eeh... jag red ut på honom och det var inte en superskoj häst men det blir väl annorlunda i ridhuset sedan :)

Personligen är mina favoriter :

Harrison , Disco och Rebelia.. Så underbara hästar :D
De är iaf mina favoriter i dressyren, har dock inte hoppat så många hästar..

Har bara hoppat Lotus, Sonora, Celine och Evelina tror jag ? : p
Lotus e jättemysig också.. Å så himla söt :D

Ja, men ah det var mina åsikter såhär lite efterblivet meene :D

Hej

Jag har tänkt på att söka till strömsholm i år!
å då undrar ja hur höga poäng man var tvungen att ha i snitt förra året?!
Tacksam för svar

halv kl*

Sitter med min klass och skrattar åt den här tråden. Strömsholm, slavarbete? HAHA.
Tänk vilken hemsk bild jag fick innan jag började där, ändå trottsade jag allt och ville börja.

Jag trivs jättebra, ibland önskar jag dock lite ändring, men det har inte med skolan att göra. Jag tycker det är en toppenskola, även om KZ kan övervägas..

Men i framtiden ska lärarna komma ut till Strömsholm och undervisa istället..

Yalla: För min klass var lägsta 190 så det var ganska lugnt. Men blir nytt i år med tanke på ridproven..

Åh, så du går där nu? Finns Tornado kvar (stor, mörkbrun)? Qurrir (svbr med knöl på nosryggen, kooort galopp :p)?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 292
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 850
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 505
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Mata småfåglarna