Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

W
Fälttävlan Hej ngn som vet vart den närmaste fälttävlans banan från Stenungsund finns??:)
Svar
3
· Visningar
1 531
Senast: norpan85
·
Q
Islandshäst Nu avslöjar jag min okunnig-och ensamhet här ute i skogen. Jag har INGEN att bolla detta med och jag känner bara att jag vill gråta en...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
18 315
Senast: videnlis
·
Dressyr Haavekuva http://www.youtube.com/watch?v=I9-h9a4s0g0 Linkker, som ska starta Prix St George i vår...
2
Svar
35
· Visningar
4 199
Senast: Luna10
·
Hoppning Sitter och kollar på världscuphoppningen och konstaterar att jag ännu en gång tycker många hästar har sadlarna långt fram? Inte alla men...
2
Svar
29
· Visningar
4 186
Senast: swe
·
Dressyr http://www3.ridsport.se/Svensk-Ridsport/Nyheter/2010/03/Ryttareavstangdforotillatenmedicinering/ Tycker att vi i Sverige varit...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 047
Senast: jonson
·
A
Hoppning Finns det inte en regel angående hur många dagar innan en tävling som startlistorna måste komma ut. Fler och fler tävlingsarrangörer...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: 9396
·
C
  • Låst
Hoppning Hej! Jag bara undrar om ni vet om fullblod är bra hopphästar? Det kan väl säkert skilja sig från häst till häst, men om man tar...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 754
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Äntligen!!!! Fälttävlans TR 2010
2 3
Svar
57
· Visningar
5 316
Dressyr Nu kommer det ännu en sån där idiotfråga från mig :crazy: Försöker rida ut på lillkillen så mycket som möjligt. För att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 006
Western What´s the secret? Hur får ni hästarna så sjusta och lugna vid olika situationer? Miljöträning eller? Ska erkänna att jag är lite...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 687
Senast: axel
·
Dressyr Jag har för mig att man inte får tävla med gelpad i sadeln (för ryttarens bakdel)men jag är lite nyfiken på vad det står i TR. Finns...
Svar
10
· Visningar
1 558
Senast: remmis
·
  • Låst
Dressyr Anser ni att det är okey att någon fotograferar er under en dressyrtävling? Om inte, varför? Beror det på om det är ute eller inne...
2
Svar
30
· Visningar
3 200
Senast: Nazazel
·
K
Dressyr Funderar på att köpa en Pfiff Amaretto. Vad har ni för erfarenhet av den sadeln? Kvalitet? Prisvärd? Passar vilka hästar? :confused:
Svar
6
· Visningar
4 833
Islandshäst Såg annons i Islandshästen och det såg ju väldigt fiffigt ut med "polokrage" istället för att ha spännen under halsen! Är det någon som...
2
Svar
21
· Visningar
3 244
Senast: Minett
·
Trav Hej! Jag har blivit intresserad av Monté och skulle vilja lära mig mer av den sporten. Det kanske finns någon i närheten av mig som kan...
Svar
7
· Visningar
1 263
Senast: AkiraPhoto
·
Körning Hej! Jag är helt ny vad gäller körning och behöver lite hjälp. Har ett 6-årigt russto som jag planerar att köra in. Kommer...
2
Svar
25
· Visningar
3 784
Senast: kolblakkur
·
Fälttävlan bortsett från en liten träning i höstas så är det evigheter sedan jag var ute på fälttävlandsbanorna.. har bytt hästar och bytt gren...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 157
Senast: Bettibets
·
R
Hoppning Asså ja förstår inte riktigt TR dom har ju ändrat lite på hur många La man måste rida innan man kvalar till MSVB (ponny).. Nån som vet? :)
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: L8P8
·
S
Western När/vid vilken ålder reds era westernhästar in och hur långt tid tog det? När anser ni är mest lagom att rida in alt. när är det för...
Svar
19
· Visningar
1 647
Senast: independent
·
A
Tävling Ska anmäla min häst till 3-årstestet på Bollerup som Österlens Hästvänner anordnar. I deras prop sker anmälan via TDB, men jag hittar...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka