Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Fälttävlan Planerar att debutera i fälttävlan i vår om jag lyckas ta mitt "kort" snart. Har ridit mycket fälttävlan och ren terräng i England på 90...
Svar
3
· Visningar
1 587
Senast: Hippokondriker
·
F
Trav Jag har vänt ut och in på mig själv för att hitta det jag vill jobba med i framtiden. Det enda jag har kommit fram till med säkerhet är...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: Framtiden
·
Övr. Grenar Är det någon som har varit på Western Farm i Boden, jag och några kompisar funderar på att åka dit men skulle gärna vilja veta lite mer...
Svar
2
· Visningar
1 663
Senast: igbest
·
Körning Jag är anmäld med mina små "troll" Joystick Diablo -07 och Pegasus född -06 Shetlandsponnyer Vem mer kommer?? Ps förutom att...
Svar
5
· Visningar
1 325
Senast: Emmah.S
·
Körning Jag letar sele till min shetlandsponny, hade ju tänkt mig något bra begagnat men svårt att hitta dessvärre, så jag får kika på nytt...
Svar
5
· Visningar
3 446
Senast: bigganl
·
Hoppning Enligt nya TR http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/id_110/ImageVaultHandler.aspx finns numer anvisningar för hur bakbensskydden ska...
11 12 13
Svar
254
· Visningar
25 302
Senast: hopp_o_galopp
·
Western Ja.. Nu när tävlings säsongen snart sätter i gång på allvar så hade det vart kul om vi kunde dela med oss av våra bästa och smartaste...
Svar
11
· Visningar
2 547
Senast: Elanor
·
R
Trav Var hittar man resultat från tidigare års Elitloppsauktioner , Kriterieauktioner samt även koljginis auktion.
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Nafayette
·
Körning Ja nu tar man snart studenten och ska börja jobba. Selen från börjes De Luxe har jag tittat på länge, jag vill köpa den och det kan...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 028
Senast: LindaK
·
L
Körning Jag är så ledsen...:cry: Var för kan det inte finnas billigare alternativ till oss som vill köra med större/grövre hästar? Bara för...
Svar
7
· Visningar
3 176
Senast: LindaK
·
Körning Hur långt har ni mellan fästet/öglan för bakselen fram till skakelfästet på er shettisvagn? Jag har just köpt en vagn som saknar det...
Svar
4
· Visningar
1 365
H
Körning Har en shettis, 8 år som vi håller på att köra in. Nu till problemet, i skritt går det numera jättebra. Men i trav är hon vettskrämd...
Svar
10
· Visningar
1 447
S
Islandshäst När man tävlar i femgång vilken gångart måste man ha innan man börjar passa ? :angel:
Svar
8
· Visningar
1 682
A
Western Hej! Jo jag behöver lite tips om hur jag kan göra/tänka på för att min häst inte ska bli så stressad när hon ska gå över/fatta...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: arran2004
·
Dressyr Börjar få lite smått panik! Ska starta min första dressyrtävling på söndag, och till råga på det är det även hästens första tävling...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: Duplica
·
J
Övr. Grenar Jag rider nu i en 2,1 kg sadel i monté. Använder den endast i lopp men har inget under annat än vanlig vojlock/antiglid underlag. För...
Svar
2
· Visningar
1 430
Islandshäst Ska skicka iväg mitt sto på fribetäckning nu i sommar och undrar lite över hur länge stoet vanligtvis brukar gå ihop med hingsten? Vad...
Svar
5
· Visningar
2 011
Senast: rakel
·
E
Distans Vi är många som beklagar förlusten av en av de bästa hästarna vi haft i Sverige. Sörjer med hela team Kristall. :cry:
Svar
17
· Visningar
2 432
Senast: Psykskaft
·
Hoppning Jag vill kolla lite bland er om vad ni tycker om Pessoa Legacy med utbytbara järn? Jag har hittat en helt ny för 11000:- är det ett bra...
Svar
1
· Visningar
1 699
Senast: Chex
·
C
Dressyr Ja frågan är precis som rubriken. Behöver en unghäst kvala till nationella tävlingar som alla andra eller får den starta det ändå? Jag...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: remmis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka