Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Nu behöver jag hjälp och hoppas få några goda råd av er:) Söker efter en ny dressyrsadel till dottern och hennes ponny. Ponnyn är welsh...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Dannie
·
Körning Någon här som ska på kör-clinicen med Klaus Peppersack i Flyinge den 13-14 april? :bump:
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: kolblakkur
·
Fälttävlan Badminton Horse Trials Horse & Country TV will be providing live stream coverage of all the action at The Mitsubishi Motors Badminton...
Svar
0
· Visningar
1 080
S
Western Har hört så många olika versioner på hur man gör halt på långa tyglar. Hur gör ni halt med era hästar?
Svar
17
· Visningar
1 982
Senast: Sasse_
·
Western Vad är det för märke och användningsområde på den här sadeln??
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: arizona
·
Q
Islandshäst Ni som har era ridhästar på lösdrift på vintern, hur löser ni det? Jag tänker ffa. på de tillfällen då hästen är riden riktigt...
2
Svar
31
· Visningar
5 238
Senast: Teilani
·
  • Låst
Islandshäst Hejsan! Har ett litet sto som jag idag upptäckte att har en kal fläck på rumpan... Det är inte så kalt att bara huden är framme men...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: Boj
·
Western Jahupp.... asikterna gar isar till denna speciella pojke som ar reggad som roan men ser ut som en.. eh tja.. musblack/version av...
Svar
17
· Visningar
1 520
Senast: Bewildered
·
A
Övr. Grenar La tidigare upp en film om när jag tränade min shetlandsponny och lovade lägga upp slutresultatet senare... så här e det...
Svar
6
· Visningar
1 516
Senast: AnTeX
·
Western Vad står det i regelboken, räcker det med en grundvaccination på två sprutor med en månads intervall för att sedan ta ett inom ett års...
Svar
12
· Visningar
1 220
Senast: Jagoda
·
Dressyr tanken är att jag skall starta min första tävling i maj... spännande. nu funderar ja lite om klädsel. har fått låna kavaj och vita...
Svar
10
· Visningar
1 479
Senast: vinkelina
·
Trav Hittade ingen sån tråd. Men det kan väl va kul att följa dom lite^^ Nu äger inte jag nån del men håller ju ändå tummarna för "våran"...
Svar
2
· Visningar
897
Senast: Buffe
·
Övr. Grenar Gråbens häst bröt benet, det är allt jag hört.... Nåt mer ? Hej från Hambo
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: clusia
·
J
Hoppning Hej! Jag har en ponny på 10 år som tycker att det är tråkigt att hoppa! Jag har då köpt honom som dressyrponny, och jag har inga...
Svar
1
· Visningar
1 137
Senast: Jojjus
·
I
Western Nu ska vi samla alla visdomsord vi fått höra genom åren. Kan vara ett citat som ni har fastnat för eller olika tips eller råd ni har...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 171
Senast: outlaw
·
Dressyr Får man lov att starta 3 klasser på en tävlingsdag i dressyr?? På klubbnivå? Fått för mej att man inte får detta, men det hände på...
Svar
14
· Visningar
3 467
Senast: Rekan
·
S
Distans Träningsritt Anklams ryttarsällskap är Sverige sydligaste Distanssällskap. I föreningen finns både tävlingsryttare och de som rider...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: RÖDLUVAN
·
Dressyr Hej! :D Ska förhoppningsvis börja tävla lite smått med min foderhäst, en halvvild liten sak med 50 eller 75% ren arab i sig:angel...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Rekan
·
Tävling Man kan ju söka på tävlingar inom ett visst avstånd från hemorten, men hur räknar de egenligen? Tar de fågelvägen eller?? /Marvin...
Svar
7
· Visningar
1 291
Fälttävlan Jag hörde senast jag var på tävling (hopp) att några stod och pratade om att det skulle införas lättare tävlingar där man bara hoppade...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: OldQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka