Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur ridtränar ni era starthästar? Dressyr, skogen mm? Hur många dar/vecka och hur la ni upp träningen från start (från första gången du...
2
Svar
23
· Visningar
2 791
Senast: Kivina
·
Distans Vår lilla hobbyklubb ska för andra året i rad ha en distanstävling. I ett ögonblick av hybris råkade jag utropa mig själv till...
Svar
7
· Visningar
1 743
Senast: Cilla
·
Western Okej, så nu har Tyskland och därmed resten av Europa beslutat att införa futurityn för 2-åringar, med STORA pengar och med början på...
Svar
14
· Visningar
1 561
Senast: Wild Rein
·
S
Western Nu är den snart här efter en lååååång vinter :) vilka tävlingar har ni inplanerade? Vad har ni tränat på i vinter, har det gett resultat?
Svar
17
· Visningar
1 539
Senast: Tender
·
Körning Igår hämtade jag min vagn som jag skall köra min lilltjej med. Den behöver lite fix, men jag tror den kan bli riktigt bra när den blir...
Svar
12
· Visningar
1 247
Senast: -Catherine-
·
Tävling Finns det någon här som vet hur man får tag på ett utdrag på sin tävlingsstatistik, tävlingsmeriter? Ska söka en utbildning där jag...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Lady_S
·
Dressyr Jag undrar om någon har en Röösli på en häst med rätt så rak rygg? Och tycker att den sitter bra, alltså. Jag funderar på om jag måste...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: lektra
·
J
Trav Blir galen på 4 åringen...Hittar inte felet på honom men nåt stör honom. Kom med förslag med era erfarenheter. Observera att det är ett...
2
Svar
32
· Visningar
4 040
Senast: ghost
·
Islandshäst Ändringar i FIPO per 1/4 2010: Jag gör en snabb översättning till svenska på de viktigaste och HÄR kan alla ändringarna läsas på...
Svar
7
· Visningar
2 211
Senast: Freyr
·
Dressyr Jag kan westernsadlar, jag kan inte dressyrsadlar. Vilka märken är ok? Jag vet bara Stübben. That´s it... Vad är en vettig peng för...
Svar
16
· Visningar
2 219
Senast: Deimion
·
K
Trav ...hur gör ni med vinstpengar? Om jag delar min häst med en annan person och jag företräder/tränar hästen så får väl jag alla...
Svar
9
· Visningar
1 530
Senast: kotten
·
K
Fälttävlan Hjälp mig nu, för jag har läst TR nu flera gånger och fattar inte vad jag läser. Ni som vet hur är det egentligen. Om man ridit *...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 056
Senast: Novali01
·
Islandshäst Min Geysir är svårbantad... har hållit på sen jag köpte honom 4 september förra året. Han har alltså en fin kalaskula som gör att när...
Svar
14
· Visningar
1 814
Senast: Lillstrumpan
·
I
Körning Jag har en shettis på foder. Han är inkörd och vi fick med rockard och en bröstsele. Selen har två gjordar, en däckelgjord och en till...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 401
Senast: agtatoon
·
Körning Just som rubriken lyder, hur vet man? Vad ska man tänka på när det gäller lokselar? Är i svängen och ska snoka upp en till min lilla...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: agtatoon
·
S
Western Det är mounted shooting på ranch team challenge i år. Någon som sett en sådan tävling? Det verkar vara en sorts barrelrace med...
2
Svar
35
· Visningar
3 446
Senast: Em-Jay
·
C
Distans Ska någon rida rönningeritten.Proppen ute och man blir tävlingssugen. Om hästen är i form efter en sårskada blir det cr50.:banana:
2 3
Svar
51
· Visningar
6 598
Senast: Cinora
·
P
Trav ska börja jobba i ett trav stall och tänkte höra vad jag ska tänka på. Hur lägger ni upp era dagar. Jag ska jobba helg som extra, men...
2
Svar
25
· Visningar
2 526
Senast: martha
·
L
Western Jag vill ha alla western-bukefalister åsikter om det här med att rida på asfalt! Gör ni det? Hur dåligt är det egentligen? Kan det vara...
Svar
2
· Visningar
1 018
Senast: LillMalin
·
Distans Jag har ganska nyligen fått upp ögonen för distansritt och letar efter en trevlig häst att börja så smått med. Satsar väl kanske inte i...
Svar
8
· Visningar
2 014
Senast: giffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka