Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag har verkligen problem med att tolka TR ibland. Trodde att jag hade åtminstone hyfsad koll på det språkliga för jag hade inte helt...
Svar
3
· Visningar
1 287
Senast: Anna-panna
·
Trav Hej... jag behöver er hjälp. Jag undrar om någon har tips på någon butik ( eller ngn som har begagnat) som säljer huvudskydd med...
Svar
4
· Visningar
2 059
Senast: Kellie
·
Western Var kan jag hitta ett westernträns i ljust läder, storlek ponny? Är helt ny på western :)
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: pralina
·
Dressyr Hej! :D Har legat på en konstant 6/12:a för sitsen i de tävlingar/programridningar jag varit med på, men nu vill jag försöka...
Svar
11
· Visningar
1 843
Senast: Dafodil
·
Distans Har precis anmält mig till 14 km-klassen. Någon mer som ska dit? :)
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Elly-J
·
C
Dressyr Efter att jag började rida min förra polle blev min sits helt tokig! :o Han hade enorma gångarter, låg på 170 i manken och var väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 567
Senast: Dafodil
·
A
Trav Vart tusan kan man få tag på att automatkäk passade en JN sele? Hittar bara till Finn-tack och jag tror inte det är samma gängstorlek...
Svar
16
· Visningar
3 558
Senast: ghost
·
E
Hoppning Jag har tänkt att satsa på hoppninge med min Arab, Baarock. Men jag vet inte hur jag ska börja. Har tänk att börja på någora provapå...
Svar
1
· Visningar
924
D
Western Nu har jag tittat runt på nätet efter riktiga förklaringar till westerngrenarna, men antagligen har jag inte letat tillräckligt noga...
Svar
4
· Visningar
1 344
Senast: Elanor
·
Western Hej! Vet inte om det finns ngn sån här tråd eller om jag satte tråden på helt fel ställe.. Men men. Det är i alla fall såhär att jag...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Elanor
·
N
Tävling Vad gör ni utseendemässigt med häst och utrustning innan ni ska tävla? Tvättar hästen? Smörjer grejjer? Bara ibland eller till varje...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 537
Körning Hur tänker ni och vilka tävlingar kommer ni att försöka vara med på?
2
Svar
22
· Visningar
2 183
Senast: Vimsan
·
T
  • Låst
Dressyr Jag ska kanske åka på min första dressyrtävling om en månad och har typ tusen frågor. Måste hästen vara knoppad? Måste den gå i...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: break_a_leg
·
Western Vart 17 får folk tag i sina snygga showchaps??? Hittar inte många på nätet och orkar inte leta mer, så snälla, snälla pm:a mig om...
Svar
7
· Visningar
1 344
Senast: LillMalin
·
I
Trav Jag undrar, med anledning av att en vän till mig har en fd travare importerad från Tyskland som beter sig minst sagt underligt; vet...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: PiperGarden
·
S
Islandshäst Någon som har erfarenhet av Safir eller någon av hans avkommor? Han verkade ju väldigt lovande. Det borde väl finnas några avkommor som...
Svar
8
· Visningar
2 846
Senast: Sammets_rosa
·
I
Western Ska sko pållen med slides men tyvärr är det väldigt få hovslagare häromkring som kan något om det. Den enda hovslagare som jag fått tag...
Svar
7
· Visningar
1 332
Senast: isse
·
Hoppning Om man hoppar en klass som är LD+5 och det är en LD innan, brukar det vara en ny bana då eller är det samma som LD:n? Får man gå banan...
Svar
2
· Visningar
1 069
Senast: Deimion
·
Islandshäst Hur gör jag igentligen för att få min nya häst mer taktren i tölten.. Nu har hon riktig passaktig tölt:crazy:.. Vi har inte hunnit åkt...
Svar
7
· Visningar
1 653
Senast: cress
·
Övr. Grenar Satt och kollade på bilder på Galoppbilder och hittade denna hästen med en ganska udda utrustning. Vad är det som den har på sig? Ser...
2
Svar
23
· Visningar
4 481
Senast: poloplayer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar