Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Trav http://www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/aktuellt/hast/skrivelser/oppetbrev100408 Nå vad tycker ni ? Själv skrev...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Snurrfian
·
B
Fälttävlan Jag ska skriva ut en ryttarbok att fylla i nu på tisdag när jag slutfört gröna kortet fälttävlan. Vad är det jag ska fylla i? Vad är...
Svar
8
· Visningar
1 397
Senast: Belleriet
·
Islandshäst Börja fundera vad jag egentligen hade för mål med min häst efter två av stallkompisarna varit på träningsläger och de hade tydligen...
2
Svar
33
· Visningar
3 640
Senast: Minni-Borg
·
Dressyr Hej! :angel: Har efter mycket om och men bestämt mig för att fixa ny ridhjälm. Den gamla börjar se lite sliten och tråkig ut, så...
Svar
13
· Visningar
6 881
  • Låst
Dressyr Hej alla! Behöver lite hjälp, Vad gäller egentligen för det här med loggor på schabraken vid dressyrtävlingar? Jag driver en...
Svar
1
· Visningar
1 502
Senast: sweep
·
Distans Hej! Skall göra ett skolprojekt och skall då bland annat mäta min hästs puls under rörelse, till exempel när jag rider den. Då är...
Svar
7
· Visningar
1 627
Dressyr Jag tänkte bara fråga om någon av er har några bra tips på att få fram och ihop med handen , då jag som ni kanske ser har problem med...
2
Svar
27
· Visningar
2 640
Senast: michelle
·
Trav Har precis fått hem en liten häst på ca 165-170 samt har sedan tidigare 2 st på 155 och 160 cm. Letar efter en bra tävlingsvagn som man...
Svar
10
· Visningar
1 630
Senast: BitterAss
·
Western Släng in bilder på era paddar och filtar :) Gärna på hästryggen. Jag har dock ingen häst ännu men hoppas på att det kommer i slutet av...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: cowgirl81
·
Western På de flest awesterntävlingar (tex HC o greva) så har de himla bar musik tycker jag..Western me dlite "beat" i. Men,eftersom jag är...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 199
Senast: Lenita
·
Islandshäst Hejsan Isisar jag står i tankar att skaffa mig en islands häst:love: jag har slutat med travhästar för ett bra tag framöver och släppa...
2
Svar
27
· Visningar
2 917
Senast: Elina8
·
Fälttävlan Såg ett par boots på H**ks som marknadsförs som terrängboots. Någon som har erfarenhet av dessa? Mina Eskadron börjar bli trasiga och...
Svar
9
· Visningar
2 313
Senast: Estivuz
·
Dressyr Är det tillåtet nu elr inte? :)
Svar
6
· Visningar
2 341
Senast: Turandot
·
Dressyr Hejsan! Jag skulle behöva hjälp med en grej. (För det första vill jag bara ursäkta mig med att jag inte kan ett skvatt om dressyr, då...
Svar
11
· Visningar
1 850
Senast: Springsteen
·
Islandshäst Har ju ett sto på 10 år som aldrig fått lära sig tölta. Till hösten funderar jag på att lämna henne på töltsättning. Men jag kan inte...
Svar
19
· Visningar
2 647
Senast: ahllyy
·
Dressyr vad finns det för bra övningar som övar upp just takten och balansen hos hästen? och vad kan jag göra för att hjälpa honom med takten...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
28 921
Senast: Kviga
·
Islandshäst Hej! Ska nu ut i sadeldjungeln och har i stort sett bestämt mig för att det blir en Amerigo då dom går att stoppa om, funderade även på...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: Vala
·
Fälttävlan Då har vi varit ute på terrängbanan, årspremiären för mig o hästens första gång i livet :) Hästen är en KWPN val född 99, tidigare har...
Svar
8
· Visningar
1 481
Senast: aprilia
·
S
Hoppning Jag måste bara fråga. Jag har fattat det som om hinderstöd, bommar och bomhållare säljs per st? :confused: bommar kan man ju förstå...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: GotAsecret
·
F
Western Någon som har en riktigt gammal sadel hemma från 1800- talet och bakåt? Lägg in bilder på dom/den. Och om ni säljer dom, säg även priset...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 637
Senast: falka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar