Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag ska snart börja med att köra in min ponny och vill så klart ha en bra sele redan från början. Jag har hittat en tärnsjösele på...
2
Svar
21
· Visningar
2 840
O
Western Hejsan! Vill berätta att Appaloosan verkligen har sin chans att visa framfötterna i år :D Monica Widh kommer hålla i tävlingar som...
Svar
6
· Visningar
1 633
Senast: Gordon
·
M
Fälttävlan Någon som vet om det finns någon modell av N.E.W skydden som är lite kortare? Fick med ett par N.E.W fram i strl small till ponnyn när...
Svar
2
· Visningar
1 852
Senast: Anro
·
Islandshäst Hej! Har hört att maxvikten på boots är ändrad från 300g till 250g på tävling? Är detta sant, har letat på sif´s hemsida men hittar...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 320
Senast: deer
·
H
Hoppning Nu kommer någon säga att jag ska söka, men ja kan inte hitta svaret så ja lägger in en tråd istället (: Om man ska tävla msv b står...
Svar
4
· Visningar
1 371
Senast: Phonix
·
I
Islandshäst Min ena häst har precis fått en tand bortstämplad och får endast rida på bettlöst i skritt.. Jag har hört många som rider med...
2
Svar
29
· Visningar
5 622
Western Vad föredrar ni? Olika till olika bett? Vilket är att föredra till en grön häst som går med sidepull (kallblodstravare med okänslig mun...
Svar
11
· Visningar
1 673
Senast: murran
·
Trav I en annan tråd pratar "vi" just nu om dessa, ett väldigt stort antal, försvunna stc registrerade hästar som, om jag inte minns fel...
Svar
12
· Visningar
1 531
Senast: Sonic76
·
T
Distans Hej alla. Här finns nu lite bilder ifrån Vedemaritten. http://www.teamtanam.com/bilder.php mvh /Paul
Svar
3
· Visningar
1 760
Senast: Itz
·
Dressyr Jag har funderingar på att börja tävla min medryttarhäst, ett smäckert arabsto i LB och även LA:1. Men hon har en lång fin man, och jag...
2 3
Svar
54
· Visningar
14 372
Senast: Scandi
·
Övr. Grenar Nu har jag tröttnat på att titta efter stora klumpiga halvblod och på travare. Jag är en liten vuxen ryttare som vill ha tag i en häst...
Svar
6
· Visningar
1 921
Senast: Kulla123
·
Körning Har ett shettis sto som nu ska sättas igång lite.Hon har dock ovanan att gå med huvudet i marken oavsett vad vi gör. Något man kan träna...
Svar
7
· Visningar
1 546
Senast: kolblakkur
·
G
Körning Jag har en fundering på om man kan bygga upp temporära maratonhinder med typ hinderstöd, koner och bommar etc. och träna på. Har ni...
Svar
11
· Visningar
2 186
Senast: kolblakkur
·
P
Körning Jag har aldrig kört mina egna hästar med skygglappar, bara andras och jag har faktiskt inte frågat varför. Nu har jag köpt en ny sele...
Svar
18
· Visningar
2 044
Senast: agtatoon
·
Trav Hej alla glada travmänniskor :) Jag kommer här som en liten korkad unge med konstiga frågor :angel: Är de okej ? :P Haha Jag...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: schelin_j
·
Övr. Grenar Här är bilderna, vilka hästar/ekipage är det? Finns det är läsa om dom nånstans? Raser, stamtavlor, allt :bump...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: kirrekorv
·
Dressyr Vet inte om detta är en dum fråga men jag måste ju fråga... :p Ang. dessa FEI program som finns, vad är det som gäller för dessa? Om...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: remmis
·
Fälttävlan Tänkte jag skulle börja med detta med min häst då tanken ligger på fälttävlan men detta kan vara en bra start, dock såg jag att man...
Svar
12
· Visningar
1 912
Senast: Novali01
·
Fälttävlan Ponnyn i frågan har hoppat grav som ingen ting. Nu har han fått knasen och ska hoppa ner i graven suck. Små gravar på 1m hoppar han...
Svar
14
· Visningar
1 562
Senast: Jessanpersan
·
A
Övr. Grenar Hej alla. berätta allt om galoppsporten. Arbetsmiljö, tider, hästarna ja allt! rubb och stubb, bra som dåligt. Överväger ett...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 436
Senast: fragan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar