Jag funderar :)

Sv: Jag funderar :)

Så långt har vi aldrig kommit utan brutit av :D, men kan nog prova nu för han ska sättas igång på riktigt nu.

Fniss, Elina8 och Korven, ska vi starta två nya tävlingsgrenar; bekväm grisepass och speed-grisepass? Geysir är en sjutusan till grisepassare åxå och jag tror han skulle uppskatta en tävlingsbana:bump:

verkar inte så... vad är det???
/hon som är så nyfiken att hon klämt sönder alla julklappar lååångt före julafton:angel:

Haha!!! Tyvärr han hans grisepass blivit mycket sämre nu, jag har förstört den :cry::eek:

Men om jag låter honom gå på megabete och ger honom fri tillgång på olja och korn och lite annat gott, och sätter på honom en illa passande sadel så hans rygg pajar så kanske grisepassen kommer tillbaka i samma fina form :idea:

Jag återkommer i lulmot SM nästa år, då ska vi vara i toppform, det vill säga smällfeta! :rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 067
Senast: inverterad
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 767
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
6 230
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar