Kvalificeringsperiod ???

Sv: Kvalificeringsperiod ???

Min gamle häst är det ju inte jag som rider så det bryr jag mig inte om, det är ju inte JAG som förlorar och sen är det inte mitt fel att ungen aldrig tränar dressyr :p Hon kanske börjar göra det nu när konkurrensen hårdnar i 100 klassen :rofl:

Men däremot kan jag ju piska skiten ur er i Plönninge med min unghäst om du rider 90 klassen där :angel:
(Med förbehåll att vi kommer runt i terrängen då och har utöver det säg 15 straff i handikapp för annars räknas det inte) :angel:

Handikapp det är ju jag som skall ha det minst 25 (pga magsladder) och ytterliggare 10 för jag fött fram ett så sött barn ;)

Nja jag nöjer mig med 8 straff i handikapp då da ;) Din häst är ändå 12 år äldre.

Handikapp det är ju jag som skall ha det minst 25 (pga magsladder) och ytterliggare 10 för jag fött fram ett så sött barn ;)

Vad får då jag??? 75 minst med tanke på att mina barn är både extremt söta o dessutom ENORMT välartade och dessutom har jag mer magsladder eftersom jag fött 2....:p:D

Vad får då jag??? 75 minst med tanke på att mina barn är både extremt söta o dessutom ENORMT välartade och dessutom har jag mer magsladder eftersom jag fött 2....:p:D

Att du behöver 75 straff i handikapp minst , det vet vi redan sedan tidigare tävlingar :devil:

Liknande trådar

Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Snurrfia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 685
Senast: Häst_
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 617
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 884
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025