Vad ska jag tänka på?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Pia-Moni
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vad ska jag tänka på?

vet inte hur många hästar han har, men oroligt många stall. du fick väl inte ens gå in i alla stall utan tillstånd och det hinner man väl inte tänka på när man arbetar oavbrutet ;)

jajja tillbaka till ämnet challe99 ska det inte handla om nu xD som sagt var hennes ord till mig från början :)

Du har helt rätt :) Många pollar där och många olika stall. Det är ju trots allt så oviktigt. Jag har aldrig tidigare varit med om att något sådant ska ta över ens liv. (hihi) minns knappt min favvis av dom. Som du vet har ju sjukt mycket hänt i mitt liv sedan dess.

Följer ditt råd fullt ut inge mer snack om mig, är ju faktiskt du som behöver hjälp. O att jag minns fel (haha) mjo... mitt problem xD

När jag har folk som jobba hos mig. Så tycker jagattdet är viktigt att dom få veta vart all utr. hänger och man själv lägger tillbaks där man har tagit dom.
Ts fråga var allt är så slipper du spilla tid på att leta efter saker o ting.

Va effektiv, beredd att hugga tag och ta in så mycket som möjligt så ska du se att det kommer och gå bra!

nu har du fått många bra svar men vill nämna detta igen!

Att vara effektiv, noga och säkerhetsmedveten är viktigt Även om man vill att det ska gå snabbt och effektivt så tänk på att inte ta några genvägar! Säkerheten går före allt!

det är också viktigt att veta vad man håller på med och hur det ska göras- om inte så fråga. Bättre att fråga en gång för mycket än en gång för lite.

Lycka till :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 168
Hemmet Det här med logistiken kring mat är det nog få som uppskattar. Med småbarn och man som föredrar varm mat varje måltid är det en oändlig...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 730
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 294
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Jag har nyligen flyttat till Skåne och har haft en hovslagare vid några skoningar nu. Han gör ett bra jobb, men det tar cirka 2+...
Svar
0
· Visningar
244
Senast: Passage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka