Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Western Jag undrar hur western folk brukar vara klädda? Gäller vanliga ridbyxor även bland western folk eller är det helt fel? hur ser western...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 999
Senast: Waern
·
Trav Bara november men jag tycker ändå att det är spännande att veta när ni ska ha för 2009! Jag börjar, så får ni andra fylla på...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
16 675
Senast: Nosgrimma
·
Tävling När jag ändå sitter och eldar upp mig över nya bestämmelser, kom jag att tänka på en äldre som borde ses över. Jag har länge försökt...
Svar
6
· Visningar
1 196
Senast: swe
·
Fälttävlan *Hittade ingen tråd om detta* Vad tycker ni om denna nya typ av säkerhetsväst? Verkar den inte helt suverän? :)
Svar
3
· Visningar
2 149
Islandshäst Nu har jag varit iväg och provridit en häst igen. Denna gången klickade det och jag älskade henne! Nu är hon dock lite äldre än jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 973
Senast: Mooch
·
Fälttävlan Får man inte det längre? Alltså själva klisterlappen att sätta på det gröna kortet? Jag och en kompis tog märket i somras/höstas, och...
Svar
8
· Visningar
1 247
Senast: Estivuz
·
Islandshäst Har någon en Pfiff Amaretto till sin islänning? Hur är den? Vilken storlek har du? Rekomenderas?
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: Wippos
·
Körning Eftersom det med jämna mellanrum dyker upp lite kommentarer och fördomar (sanna och osanna) om travhästträning så måste jag bara...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Rouise
·
Övr. Grenar finns det bom i galoppsadlen? och hur är den uppbyggd? har en liten shettis som bara skrittas och travas med en liten ryttare en...
2
Svar
25
· Visningar
3 664
Senast: MalanMjöl
·
F
Islandshäst Hur lämpligt är det att skaffa en treåring som första häst? Inte så bra skulle jag gissa, men kunde va kul o se vad alla har för...
Svar
8
· Visningar
2 300
Senast: Boj
·
Hoppning jag har fått hjärnsläpp!! vad är avdelning A och B? vet att en av dem är unghästs klass men vilken??? :confused:ska anmäla mig till en...
Svar
1
· Visningar
903
Islandshäst Jag skrev här för ett tag sedan och berättade att jag börjat leta islandshäst och bad om lite tips. Nu har jag varit och provridit 2...
Svar
9
· Visningar
1 504
Ó
Islandshäst När brukar ni börja träna era hästar i pass? Jag har ett 6-årigt sto med en hel del pass i sig, som jag just nu tränar mycket tölt med...
Svar
5
· Visningar
1 369
Islandshäst Jag har en vän som vi kan kalla J i tråden. Hon har en 5-årig islandsvalack som vi kan kalla T. J har haft T i ca 10 månader och de...
2
Svar
27
· Visningar
2 618
Western Hej alla! Det är så att jag undrar om det finns någon tillräckligt kort western sadel för att passa denna kille: Han är en...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 642
Senast: gutenviks
·
A
Fälttävlan Köpte ett medical card och nu undrar jag vad "Name of your GP" står för? Tacksam för svar.
Svar
5
· Visningar
1 612
Senast: mammaBerg
·
Hoppning Arbetar en del med att ordna tävlingar och skulle gärna vilja ha lite synpunkter på vilka bedömningar som uppskattas mest? Min fråga...
Svar
11
· Visningar
1 590
Senast: Xenon
·
A
Trav Hejsan allihopa! Jag har hittat en vagn som jag ev har tänkt köpa till min travare. Ska bara ha den för "hobbykörning" alltså inte...
Svar
6
· Visningar
1 096
Fälttävlan Vi ska ha upptaktsmöte inför säsongen i veckan och TR IV lyser fortfarande med sin frånvaro :crazy: Vilka nya regler är spikade...
2
Svar
31
· Visningar
2 728
Senast: lundsbo
·
Western Är nyfiken på Hector bladsadel, och undrar vad som är fördel / nackdel med dem. Rider på långa skogspromenader och vill sitta bekvämt...
Svar
10
· Visningar
4 202
Senast: thyrniròs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.