Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning De här selarna ser ut att vara ok och till ett bra pris. (Ska användas till ponny som ska dra en rockard någon gång i veckan är det...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: bigganl
·
  • Låst
Dressyr Hejsan! Jag har lite frågor ang utrustning vid dressyrtävling. Får man tävla dressyr med: 1. Hoppsadel? 2. Röd tävlings kavaj...
Svar
1
· Visningar
1 540
Senast: lektra
·
  • Låst
Dressyr Ska tävla i morgon och har inte kollat nya TR klokt. Får man ha strass pannband(bling) och sprengers "stjärnsporrar"? Ska bara rida LB/LA.
Svar
2
· Visningar
871
Senast: sweep
·
Western Är kostnaden för engångslicens 100kr för hela ekipaget eller kostardet 100kr för hästen och 100 kr fö rryttaren,om varken ryttaren eller...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: doleron
·
K
Trav Funderar på det här med lösdrift... Har aldrig använt det o visst verkar det smidigt men, försvinner inte mycket av den vardagliga...
Svar
7
· Visningar
1 266
Senast: Mauthoria
·
Hoppning Tävlingssäsongen börjar närma sig med stormsteg! Min ponny är fortfarande välldigt tittig! På träning hoppar han hur högt som helst...
Svar
6
· Visningar
1 370
Senast: rainwithdust
·
S
Hoppning går bommen att värma om på den? Någon som vet?
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: theJohanna
·
Western Har ett sådant här Myler bett: Men lite osäker på hur det ska sitta. Ska mungipan vara ända intill "ringen" om man säger...
2
Svar
23
· Visningar
5 849
Senast: B070715
·
Trav Har sett många ryttare använda pessoa bett på heta montè hästar, men aldrig på en travare för vagn. Hur kommer det sig? Har en valack...
Svar
11
· Visningar
1 943
Senast: Blackberry
·
Övr. Grenar Är det någon som vet vart man kan få tag i en tolkningssele? Eller går det bra att använda något annat iställe? Vad använder ni för...
Svar
10
· Visningar
2 038
Senast: Pollux_
·
W
Tävling Är det någon här på Bukefalos som har anmält sig till den? Vore kul o veta om det var någon mer som ska på den:)
Svar
3
· Visningar
919
Senast: wella
·
Trav har en fyraårig valack som är lat eller bekväm eller vad man kan kalla det. Har varit relativt oinspererad, åkte sedan till en vän...
Svar
11
· Visningar
1 666
Senast: jettis
·
Körning En travsele, kan det vara en bra sele att ha vid körning någon gång i veckan? Jag har just nu en sk skräpsele som är tänkt att användas...
Svar
12
· Visningar
1 743
Senast: bigganl
·
F
Dressyr Ibland dyker det här och på andra forum upp diskussioner om olika ridsystem dvs system för att träna hästar. (Alternativ som leder till...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
24 444
Senast: flashlight
·
Western Hittar denna länk http://www.nrha-european-futurity.com/ men jag hittar inga hålltider alls. Hittar bara att det börjar 08.00 på...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: alazzi
·
Distans Ja, batteriet till själva pulsmätaren verkar vara slut, eller så är den trasig, men jag vill iaf prova att byta batteri, men har ingen...
Svar
18
· Visningar
2 283
Senast: Armadillo
·
Western Finns det ? Har nån här inne en western ardenner? Funkar det rent tekniskt med slide , spinn o dyl?? Jag är jätte nyfiken om det...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 190
Islandshäst Jag känner nämligen ingen annan efter honom eller vet ens hur många avkommor han har. Jag föll bara pladask efter en bild och åkte och...
Svar
3
· Visningar
1 879
Senast: FannyN
·
Islandshäst Är det någon som vet om det är några nya hingstar som kommer att verka i Sverige 2010? I så fall vilka då? /Fia
2
Svar
35
· Visningar
5 109
Senast: valvis
·
Tävling Jag kan inte på svenska ridsportförbundet lösa licens för min Saddlebred. Det kommer upp " Sökning i SvRFs licensregister...
Svar
11
· Visningar
1 470
Senast: Nasseman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka