Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej på er, körfolk! :) Jag har ett 11-årigt kallblodssto som jag kör med släde, vagn och allt man kan komma på. Hon älskar verkligen att...
Svar
14
· Visningar
1 540
S
Islandshäst Dömmer domarna olika på en täving resp en bedömning (avels bedömning tex)? Har sett många hästar som fått en 6a för tölt på tävling...
Svar
4
· Visningar
1 685
Senast: freyja
·
S
Distans Tänkte att det vore kul om vi som hänger här även presenterar oss för varandra? Det kanske redan finns en sådan här tråd, men isf får...
2
Svar
36
· Visningar
4 937
Senast: Liten
·
S
Distans Antar att en del distansryttare finns ute på ansiktsboken med!:rofl: Skapade första svenska gruppen och tycker det vore kul om ni...
Svar
3
· Visningar
1 373
Senast: Liten
·
Hoppning Hej! :) Det är såhär att jag har en ponny som hoppar alla hinder upp till 140 utan problem ( Om det inte är något " tittigt " under...
Svar
2
· Visningar
1 245
Senast: Deimion
·
Islandshäst hej hej.. en vän till mig har nyss fått hem ett sto e. almur fra laekjamoti och vi är lite nyfikna på honom.. hittar ingen info (och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 529
Senast: deer
·
P
Fälttävlan Ni som är iväg och tränar mycket terräng, hur går ni tillväga? Har ni en tränare som anordnar träningen eller hör ni med klubben som...
Svar
4
· Visningar
1 636
Senast: Porcellus
·
K
Dressyr Vad är skillanden. Letar en dressyrsadel i prisklass ca. 5000. Har prövat Wien och den passar både mig och hästen. Nu är...
Svar
2
· Visningar
1 508
Senast: Blandrastik
·
Körning Skulle gärna vilja ha en släde till min ponny. När jag har kollat runt och läst annonser så finns det bara riktigt gamla träslädar till...
Svar
9
· Visningar
2 241
Senast: Cilva
·
K
Hoppning hejsan alla bukefalister :) jag har blivit hopprädd :S the story: :p:D min nuvarande häst som jag hyr är en ponny som gått msv b...
Svar
4
· Visningar
1 399
Senast: Aston
·
Tävling hej jag är 19 år och vill tävla regionalt, har lokal licens(från förra året) men vill starta i en regional tävling om ca 3 veckor,:cry...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Buck
·
Körning Någon som vet om det finns någon kurs i körning i södra sverige, gärna i blekinge, under våren/sommaren?
Svar
14
· Visningar
2 354
Senast: LindaK
·
Trav När jag är ute och kör min häst så håller han svansen nästan hela tiden lite lite grand åt vänster. Han kan även ha huvudet snedställd...
Svar
10
· Visningar
1 869
Senast: Limelight
·
Western Hej! Nu är jag så himla sugen på att komma ut och tävla lite trail på enklare nivå. Mitt projektarbete handlar om trail. Jag skall...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Cowgirl65
·
Western Tänkte att vi kunde samla alla våra dräktiga ston här samt när de beräknas föla! Det är så spännande!:D Januari: Februari...
2
Svar
28
· Visningar
5 087
Senast: Texaz
·
M
Hoppning Jag är lite förvirrad nu. Jag fyller 14 i år och ska lämna tillbaka min C-ponny som jag har på foder. Därför vill jag ha en ny häst...
2
Svar
33
· Visningar
3 402
Senast: MoaAmanadaa
·
Western Någon som har tips på någon bra och hyfsat billig westernsadel? Vad ska man tänka på när man köper sadel? (förutom att den givetvis...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: sthu
·
Distans ... hur pass vanligt är det? Antingen att hästägare lånar ut sin häst till en ryttare för att slippa rida själv, eller att ryttare söker...
Svar
8
· Visningar
1 936
Senast: Amk
·
I
Islandshäst kommer dessa gränser försvinna nu? alltså 7.50 som gräns för andra klass ston, och 7.75 för hingstar och 8.0 för första klass? kommer...
Svar
19
· Visningar
5 354
Senast: freyja
·
S
Distans Jag skulle gärna vilja att ni berättar lite hur ni klipper era hästar och hur ni gör med täcke? Vid vilken temperatur och sorts väder...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: annoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka