M
Mimmut
Sv: almur fra laekjamoti
em76, där slog du verkligen huvudet på spiken
Konkav nosrygg och stora öron.
em76, där slog du verkligen huvudet på spiken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Konkav nosrygg och stora öron.
Nej, det är självklart att det inte gäller alla, men några av hans avkommor verkar ju ha fått det
Och några får det inte.
Så att säga att Almuravkommor får konkav nosrygg är inte korrekt.
Kommentaren var inte riktad enbart till dig. Även om jag citerade ditt inlägg.Nej, och om du läser vad jag tidigare har skrivit så har jag inte heller sagt det Jag har endast sagt att jag tycker att det verkar som att vissa, en del eller flera, (fler än EN), av hans avkommor har fått konkav nosrygg. Jag har aldrig sagt att alla får dett
Men snälla du, det går inte att diskutera en enda egenskap som kan tänkas nedärvas om man som du tolkar in alla och argumenterar mot det trots att det tydligt står att det inte gäller alla. Självklart nedärver inte en hingst alla egenskaper till alla avkommor, men det är det väl ingen som tror ändå?
Ska man undvika ryktesspridning får man hålla tyst helt eller rent utav trolla bort existensen (men då går det säkert tykte om det ). Vi människor är rätt "skvallriga" av oss som grupp.