Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Tävling Så vitt jag vet för ingen triangelmärkt häst starta i ens klubbtävlingar, men vissa säger annat... Dessa människor säger även att dom -...
2
Svar
22
· Visningar
3 196
Senast: noble art
·
A
Körning Hej!:) Jag är en tjej på 15 år som har ett inkört russ men jag vet ingenting själv om körning. Jag kan köra rakt fram och svänga men...
Svar
3
· Visningar
1 339
T
Övr. Grenar Så här hanteras galopp hästarna ...... Många av dem! Så jäkla arg och ledsen är jag! Behöver inte skriva så mkt bara kolla klippet...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
15 467
Senast: fastrace
·
S
Övr. Grenar Jag var inte där i år, men jag kollade prislistan igår kväll. Massor av åringar såldes ju för 5000:-?! Medelpriset var väl cirka en...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 795
Senast: fastrace
·
S
Övr. Grenar Fick en pangidé nu; Lägg upp massor med galoppcitat:D Svenska/engelska/annat språk men om ni skriver på nåt helt annorulunda språk...
Svar
10
· Visningar
1 808
Senast: Topolino
·
I
Western Med min häst följde en Westernsadel. Skitkul! MEN, på högersidan är gjorden som ett spänne med långt mellan hålen i "bandet" som sitter...
Svar
2
· Visningar
3 889
Senast: IslaBonita
·
N
Islandshäst Har ett sto hemma som jag jobbat med sen i somras. Äldre 5-gångssto på 18 år, mindre modell är väl ca 130 i manken. Hon har mig...
Svar
8
· Visningar
2 205
Senast: naijna
·
H
Hoppning Det skrivs en del om billiga dåliga sadlar. Nu undrar jag hur mycket får man lægga før att få en ny OK "icke-djurplågande" sadel...
Svar
5
· Visningar
1 199
Islandshäst Hej! Kikar in här på islandsforumet då jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig lite ;) Jag har en ungponny, connemara, med kort rygg...
2
Svar
33
· Visningar
4 531
Senast: Elina8
·
Western Jag tänkte åka till mässan och köpa westerngrejer, men undrar vilka som kommer vara där? Har kollat på eurohorse hemsida och hittar...
2
Svar
33
· Visningar
3 115
Islandshäst Jag tycker att flygande pass är väldigt faschinerande. Har haft tur att få prova på denna gångart. Jag tycker att det är synd att nästan...
Svar
7
· Visningar
1 972
Senast: deer
·
Western Köpte en hood på Euro Horse, i storlek L, men när jag kom hem tyckte jag att den satt alldeles för tight! Vilken storlek har ni till era...
Svar
12
· Visningar
1 519
Senast: CindyLou
·
A
Trav Vet inte om man får lägga ut sådana här frågor men jag kollar iaf hur länge den får ligga kvar. Vem är eran favorit tränare/kusk...
2
Svar
33
· Visningar
3 123
Senast: BitterAss
·
Dressyr Många moderna dressyrsadlar har främre stroppen fäst väldigt långt fram för att förhindra att sadeln glider fram, finns det någon...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: moster_punk
·
C
Islandshäst Är lite sugen på att gå på ett gymnasium med islandshästinrikting, har ni några tips om skolor med den inriktningen som är runt...
Svar
6
· Visningar
1 333
Senast: Stittling
·
Hoppning Friska upp mitt minne. Är det så att en ponny som är 7 år kan tävla i avd A utan att klar klarat två CL??? i respektive klass? Den är...
Svar
1
· Visningar
840
L
Dressyr Jag har en ny häst som gör klockrena byten men slänger alltid in rumpan. Har ni några tips på hur jag ska träna det? :bow:
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: fio
·
Western Ja, på era hästar alltså! När ni tränar samt tävlar? Vilka skydd har ni? Varför? Gärna bild.
2
Svar
28
· Visningar
2 561
Senast: isse
·
S
Western Hej som ni vet är jag Helt ny på detta forum och på buke. Satt och kollade runt och upptäcket att många är så lång och stor på sin häst...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 727
Senast: Piraja
·
A
Fälttävlan Vissa säger att "tävlings terminen är komplett", hur vet man? Jag hittar det ingenstans? Förvirrad. :d
Svar
2
· Visningar
1 016

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka