er favoritkusk/tränare m.m

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Adenick
  • Startdatum Startdatum
Sv: er favoritkusk/tränare m.m

Annars gillar jag Erik Adielsson, sätter gärna upp honom om det finns möjlighet, otroligt trevlig och snäll mot hästarna och får alltid ut det mesta ur varje häst... Johnny Takter har också väldigt bra körhänder, kör sällan bort en häst...

Håller med om dessa två och lägger till att jag gillar Örjan Kihlström också - tycker att han kör vettigt och såvitt jag kan bedöma med omtanke om hästarna.

Ja alla har ju sina för och nackdelar precis som oss andra. Vissa gillar sådant som andra kan se som nackdelar och tvärtom.
För mig så finns det ju många som jag gillar mer och mindre men just Hultman är en människa som sticker ut när han visar känslor.
Han blir så otroligt glad och visar det på ett öppet och glädjande sätt. Jag gillar alla de som nämnts för deras karaktärsdrag.
T.ex Ludde som är lite vassare än andra och Örjan för sin bekväma stil att köra. Tycker han får det att se så lätt och bekvämt ut.
Alla är ju färgklickar som utmärker sig på sitt sätt. Men jag kommer alltid att gilla Hultman och bli lika glad av att se han :D
Finns det någon som visar känslor mer än han?
Go Team Hultman!

Ja och då undrar jag om du verkligen sett honom köra ??....snyggt....
Jag vill minnas att jag sett minst en snygg styrning av Ludde men det var nog mest olycksfall i arbetet.:p
Duktig tränare och en färgklick är han i alla fall.
Annars måste jag nog vara lite trist och säga att Örjan är bästa kusken och Stig bästa tränaren.

Ja och då undrar jag om du verkligen sett honom köra ??....snyggt....
Jag har också Kit Lobell på näthinnan...det var det värsta jag sett i vansinneskörning faktiskt, även om det är längesen.

men de e väl klart att jag har!

Jag vill minnas att jag sett minst en snygg styrning av Ludde men det var nog mest olycksfall i arbetet.:p

:rofl:

Har inga kommentarer om Ludde, gjorde en fyraveckorspraktik där ..

Bästa kusken tycker jag är Johnny Takter & min favorittränare är Peter Untersteiner som är grymt trevlig mot hästar, personal och allt folk utifrån! Stallet sköts prickfritt liksom hästarna och Peter skulle jag gärna vilja ha som arbetsgivare! :)

Men alltså,det finns bara en, Bosse Eklöf. Han har kallat min märr för ´"klasshäst" i tv. Det har ingen annan gjort :angel:.

Tränare: Stig H Johansson
Kusk : Erik Adielsson
Häst : Vet inte just nu men Ourasi,Moni Maker & Mack Lobell har alltid varit några av mina favoriter ;)

Favoritkusken är utan tvekan Örjan Kihlström.
Han kör alla hästar som om de vore hans egna.

Bästa hästen?
Jag har ju haft förmånen att se Mack Lobell tävla, så där är ju svaret givet.

tränare: Kolgjini
kusk: Kolgjini, Björn Goop, Johan Untersteiner
hästskötare: Karolina Dimming Ekdal
häst: Moonlight Kronos

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?