Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav Jag har ett russ som jag tävlar med i ponnytrav. Ibland får hon för sig när man kräver nått av na att hon ska stå på två ben istället...
Svar
10
· Visningar
1 538
Senast: Kiss me young
·
Trav Hur fungerar det nar hasten galopperar? Blir den diskad direkt dar den ar i loppet? Tillats nagon galopp overhuvudtaget i storlopp...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Kiss me young
·
Islandshäst Vi skall åka på till Island i sommar (:banana:) men tyvärr blir det bara en riddag för mig eftersom övriga sällskapet inte är...
Svar
10
· Visningar
2 943
Senast: Skorrisflickaa
·
Western Sitter och ska betala in hästlicensen till WRAS. Där dom frågar efter registreringsnummer, vilket nummer ska jag leta efter? I passet...
Svar
4
· Visningar
1 331
Senast: aleksis
·
S
Islandshäst Jag undrade om någon har något tips för understimulerade heta hästar? :D
Svar
8
· Visningar
1 689
Senast: Adorno
·
J
Hoppning Hej! Som alla kankse har märkt är det MASSOR med snö ute. Detta är ju jättebra för muskelbyggnaden på hästarna. De får lyfta högt på...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Pancakes
·
Q
Islandshäst Vad har du för vinter/utegångstäcke till din pålle? Är det någon här som provat svea outdoor island? Det är helt ofodrat i hals/bog...
2
Svar
22
· Visningar
3 353
Senast: kopur
·
S
Trav Som sagt, Sugarcane Hanover som morfar (avkomma kommer att ha SH som morfar), vilken hingst skulle ni använda??? I ett prisspann på...
Svar
8
· Visningar
1 958
Islandshäst Hej! Ska ner till Gbg horse show på lördag och jag är i full färd med att leta häst just nu. Nu undrar jag om några av er vet om det...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: Rolle
·
Dressyr Efter helgens tävling har jag funderat! Får domare döma precis hur som helst? Eller finns det något ställe man kan man anmäla domare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 785
Senast: Cosmo2002
·
C
Hoppning Vägrar hästen på tävling när den går som en klocka på träning eller löshoppning :confused: Några teorier från er kloka Bukefalister:)
2
Svar
26
· Visningar
2 632
Senast: jag
·
Dressyr Måste byta ut min älskade Cliff Barnsby AVG ,då min nya häst inte är tillräckligt rak i ryggen,utan svängd. Väljer mellan: -Prestige...
Svar
2
· Visningar
1 138
Trav Tror det var nån här å buke som la upp en filmsnutt på Kolgjinis son som refererade Going Kronos..hittade bara ett litet på tuben...men...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: martha
·
Dressyr Om ni sitter på en häst för första gången som ni ska hjälpa till att rida för att utveckla/utbilda hästen, hur reagerar ni och vad säger...
2
Svar
29
· Visningar
2 818
Senast: Totola
·
S
  • Låst
Dressyr Har inget TR framför mig. Får man starta max en klass på en lokal dressyrtävling med en 4 åring? Tyckte jag läste det ngnstans. Någon...
Svar
3
· Visningar
1 254
Senast: __Stilett__
·
Dressyr sedan jag stoppade om min sadel har jag haft stora problem med att det blir så hemskt ojämt tryck i sadelgjordsstropparna när jag...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: -moa-
·
Körning Hej! :D Jag undrar om det är någon som vet hur mycket en fjording kan dra? Jag förstår att det handlar om hur dem är musklade, men...
Svar
7
· Visningar
2 122
Distans http://www3.ridsport.se/ImageVault/Images/id_9129/ImageVaultHandler.aspx En länk för er som inte sett de nya TR-ändringarna...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 922
Senast: Dinamith
·
C
Western Jag har planerat börja med western men kan ingenting och vill nu råda bot på det genom att iaf läsa på och lära mig lite. Vart ska man...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Isabelle L
·
Hoppning Vad ser ni för fördelar resp. nackdelar med en flatback eller en "vanlig", har själv aldrig haft en flatback så vill ha lite råd vad jag...
Svar
4
· Visningar
1 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar