Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Islandshäst Sitter och försöker komma in på worldfengur. :confused:Men det går inte. Nån som kan hjälpa mej?
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 643
Senast: Siddyy
·
P
Dressyr Hej alla! :) Jag har lite problem med mitt varmblod, jag kan inte sitta ner i hans trav! Fungerar inte att rida utan stigläder, och...
Svar
4
· Visningar
2 082
Senast: johanssk
·
Islandshäst Har funderat på om det finns något slags register där man kan se färgstatistik över islandshästarna. D.v.s hur många % som är svarta...
Svar
11
· Visningar
1 306
Trav Skulle behöva lite råd om hur jag får min kallblodstravare att lugna ner sig lite när jag kör honom. Han är tre år och har gått premie...
Svar
12
· Visningar
2 007
Senast: jesse
·
M
Fälttävlan Vi har inom vår klubb i Växjö stort intresse för fälttävlan hos våra ridelever men en väldig brist på bra banor. Dessutom så är det...
Svar
3
· Visningar
1 955
Senast: Minnaa
·
M
Fälttävlan Vet någon var närmsta fälttävlansbana finns om man bor mellan Nässjö-Jönköping???:)
Svar
9
· Visningar
1 802
Senast: SLD
·
J
Övr. Grenar Hejsan, Jag undrar bara om ni har några tipps på trick och hur man utför dom? Jag har börjat leka lite smått med min häst, Men vet inte...
Svar
2
· Visningar
1 387
Senast: NIRSGÅRD
·
T
Western Hur mycket foundation har ni i era Quarter´s ? Skulle va intressant å veta.......tyvärr tycker jag inte att man pratar eller anser...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 219
Senast: Tripple Creme
·
Ä
Distans Hej alla distansmänniskor! Jag har en häst som vilat ganska länge men som tidigare varit regelbundet tränad, jag skulle vilja veta hur...
Svar
6
· Visningar
1 896
Senast: Laslaw
·
S
Western :crazy:Det finns ju många olika storlekar på en w-sadel. Man säger ju att 16" på western motsvarar ca 17-18 tum i eng. Såg nu en...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: Milschen
·
Trav Jag ska praoa om några veckor och skulle gärna vilja praoa i ett travstall. Hur bör man göra då? Jag har ridit i snart 5år. Men har...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: schelin_j
·
S
  • Låst
Dressyr Detta kanske är en dum fråga, jag vet inte. Är det bara vissa bestämda raser som får starta Scandinavian Open eller är det öppet för...
Svar
12
· Visningar
1 899
Trav En sak jag har funderat på ett tag är, varför har fransoserna dubbla tyglar när dom rider monté? Jag såg även på några bilder nu jag...
Svar
5
· Visningar
2 460
Senast: Tagliabue
·
Islandshäst Hej Nu är det så att hästen och jag har antingen hamnat i en rejäl svacka, eller så går det bara utför. Den senaste tiden har inte alls...
2
Svar
27
· Visningar
2 562
Senast: Geronimo
·
Körning Jag har en liten shettiskille på snart tre och ett halvt år, han är 109 cm hög. Han är sällskapshäst till min store och har mest följt...
Svar
10
· Visningar
1 915
E
Distans har nån dag nästa vecka planerat att skritta en lång tur. minst 2-3 mil, men i princip hela vägen är det asfalt. det är ju inga större...
Svar
12
· Visningar
1 715
Senast: emiraty
·
S
Övr. Grenar Hej!! Jag bor i Halmstad och vi håller så smått på att starta upp lite voltigeverksamhet i vår klubb. Vi har haft en del träning...
Svar
10
· Visningar
16 074
Senast: Clarize
·
Western Ni westernryttare som har unghingstar ... Hanterar ni dom på nåt annorlunda sätt?? ( dom som ev ska behållas som hingstar alltså ;))...
Svar
8
· Visningar
1 813
Senast: Isabelle L
·
E
Dressyr Jag fick med denna Amerigosadel när jag köpte min förra häst. Nu undrar jag vilken modell är det? Jag hittar ingenting på sadeln mer...
2
Svar
27
· Visningar
2 934
Senast: tuaphua
·
M
Islandshäst någon som vet vart han finns nu? har för mig han finns i usa men kan ha fel... tycker det alltid varit en mycket snygg häst men har...
Svar
1
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Unghästfasoner?
  • Selenbrist

Omröstningar