WorldFengur (Sammanslagen)

Sv: WorldFengur (Sammanslagen)

och det fungerar inte alls för mig. Det står inga poster funna när jag söker på mitt namn. :crazy:

Men sådär har det gjort för mig ett par gånger nu när jag väl kommit in. Så sökte jag på min lilla Docka. Fröjd och glädje, hittar och allt funkar jättebra.

Sen ska jag kolla på min andra häst. Som inte existerar tydligen. Så då testade jag att söka på Dockan igen. Då existerar inte hon heller.

Men när jag loggade ut och in igen så hittade jag båda damerna. Lite märkligt, men den verkar vara lite tjurig. Testa igen. :)

Nu har jag äntligen fått till min Wf:banana:
Har varit inne på min hästs sida och jag undrar om någon vet vad det röda A-et betyder?! någon som vet?

Rött A: Är en kvalitetskontroll för att avkomman var registerade i stamboken samma år som den föddes samt att det finns en betäckningsrapport.

Blått A: Samma som ovan men betäckningsrapport saknas.

A märkning används bara på Island. Hästar födda 2007 eller senare får A om härkomst kan bekräftas genom DNA.

Rött A: Är en kvalitetskontroll för att avkomman var registerade i stamboken samma år som den föddes samt att det finns en betäckningsrapport.

Blått A: Samma som ovan men betäckningsrapport saknas.

A märkning används bara på Island. Hästar födda 2007 eller senare får A om härkomst kan bekräftas genom DNA.

Tack!!!:bow:

jag har försökt skriva mitt medlemsnr på båda ställena men det funkar inte=( är det hela medl. nr. som ska skrivas in?? det som står på tidningen??med stora bokstäver då eller eftersom SE står med det??? snälla hjälp mig

Jag mailade till Sif och frågade när jag gick med hur jag skulle göra och då skrev de mitt medlemsnummer (antar jag SE********) och att jag skulle fylla i det på båda. Och efter ett tag fungerade det. :)
Ge inte upp! Men du ska skriva in hela på BÅDA likadant.

Nu kommer jag in på WF. Efter många försök så bara funkade det!!!!

Senast ändrad:

J***a skit sida, funkade i några veckor för mig. Men nu när jag ska logga in, så står det att lösenord inte stämmer :crazy:? Testat med allt typ.

Men du ska inte testa med allt, bara det som är rätt. :angel: ;)

Förlåt, kunde inte låta bli. Minns du ditt lösenord då? Nån gång fick jag att lösenordet inte stämde när jag skrivit fel användarnamn (vem kan hålla reda på alla användarnamn man har på nätet ;) )

Nej men, det tre alternativ det skulle kunna vara har jag testat, och kolla ifall caps varit i osv. :p

Litet tips
Förutom WF finns det juh även stormhestar.de där krävs inget medlemskap (så det är inte lika strulig men då är det juh på tyska istället:grin:)så allt där stämmer inte och många hästar fins inte alls med(fast då kan man lägga till dem själv) men finns mycke bilder som inte finns på WF, alla får gå in och lägga till saker. Vill man ta reda på något om en isis så tycker jag att absolut bästa resultat blir om man har tillgång till båda sidorna då kan man få reda på det mesta hur bra som hällst. det är synd att alla uppgifter på SH inte stämmer kan ni tänka er vilken kannon sida det kunde ha blivit om WF och SH samarbetade.

Jag har äntlige kommit in på WF och älskar det stället! Och har sett att jag har gått och köpt en riktigt fin häst med BLUP äver 100, och att han är en kopia av sin pappa:love:

Blir toookig!
Har haft et fungerande WF i ett år, nu så måste det förnyas - fine.
Men nui kan den varken hitta mitt namn eller mitt member id.
Jisses, är väl bara att maila SIF kan jag tänka...

Kan tillägga att de brukar alltid vara snabba på att svara och trevliga att ha att göra med på kansliet.
Är grymt nöjd med deras trevliga bemötande och service!

(Måste bara få säga det, har själv jobbat innom Service och kommunikation och så mkt skit man få höra så är det så skönt med positiv kritik!)

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: saltakatten
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka