WorldFengur (Sammanslagen)

Sv: WorldFengur (Sammanslagen)

jag har inte varit inloggad på WF på ett tag (några månader) och nu när jag försöker logga in måste jag betala pengar först ?!?

fick sedan ett mail att mitt medlemsskap gick ut den 1/4-2009 och att jag nu måste betala för att kunna komma igen.

ska inte det vara en gratis sida? orka ta tag i detta nu, blev så trött på det bara...

är det någon mer som måste betala för att komma in??

jag har inte varit inloggad på WF på ett tag (några månader) och nu när jag försöker logga in måste jag betala pengar först ?!?

fick sedan ett mail att mitt medlemsskap gick ut den 1/4-2009 och att jag nu måste betala för att kunna komma igen.

ska inte det vara en gratis sida? orka ta tag i detta nu, blev så trött på det bara...

är det någon mer som måste betala för att komma in??

Nej, WF är inte gratis. Det är mycket jobb som ligger bakom WF, så varför ska det vara gratis?

Som medlem i klubb/SIF får man WF. Vill man inte vara med får man prenumerera på WF.

men jag har inte behövt betala förut?
jag är medlem i sif.

kan det bero på att jag inte loggat in på länge? att jag typ har nollställts?

Du måste förnya ditt medlemskap en gång om året, så det är bara att göra som förut med medlemsnummer och allt.

kl

När jag ska aktivera wf för i år så står det att jag ska ange pinkod och aktiverings kod, vad är det för nåt?

Har mailat sif igår men inte fått nåt svar än. Nån här som vet?

De menar väl samma som här på Buke, vad man vill "heta" och sedan lösenord. Gjorde så själv så antar det.

Worldfengur!! Hjäälp!!

Någon som vet hur man förnyar sitt medlemskap i WF? Jag är medlem i SIF.

Jag har redan testat det som många har sagt att man ska gå in på
www.icelandichorse.se. Sedan gå in under fliken avel och sen trycka på länken "Worldfengur". Men jag har hört att det ska komma upp en ny ruta som man ska skriva in "medlemsnummer" och Id-nummer" i.
Men för mig står det istället "pinkod" och aktiveringskod".
Vad är det egentligen jag ska fylla i så att det funkar?
Jag har redan testat med numret på baksidan av "islandshästen" (tidningen asså) i båda fälten, men då kommer det bara upp någonting "error"?? :confused:

Fattar ingenting, så snälla hjälp!!

Sv: Worldfengur!! Hjäälp!!

Jag har samma problem som du.
Mailade Sif föra veckan men har inte fått svar än.

Jag mailade SIF förut när jag hade samma problem som du. Fick svar efter några dagar hur jag skulle göra och då fungerade det. Så maila till avelskansliet på SIF så svarar dom så fort som det går :)

Okej, ska testa det :)
Tack så mycket!

Någon som vet hur man förnyar sitt medlemskap i WF? Jag är medlem i SIF.

Jag har redan testat det som många har sagt att man ska gå in på
www.icelandichorse.se. Sedan gå in under fliken avel och sen trycka på länken "Worldfengur". Men jag har hört att det ska komma upp en ny ruta som man ska skriva in "medlemsnummer" och Id-nummer" i.
Men för mig står det istället "pinkod" och aktiveringskod".
Vad är det egentligen jag ska fylla i så att det funkar?
Jag har redan testat med numret på baksidan av "islandshästen" (tidningen asså) i båda fälten, men då kommer det bara upp någonting "error"?? :confused:

Fattar ingenting, så snälla hjälp!!

Så är det för mig också, och har fått mail av sif att så ska det vara..
Har alltså fått en pincod och aktiveringscod av WF, och när jag fyller i det så kommer det upp att jag ska fylla i uppgifter om mig och sen att jag ska skriva i vilket användarnamn och lösenordet jag valt. Sen när jag klickar vidare så står det ändå bara ERROR :mad:

Jag kommer inte längre än så...

Har alltså fått en pincod och aktiveringscod av WF

Var fick du dem ifrån, mailet från SIF eller? Är det inte medlemsnumret som skall anges?

Det borde verkligen inte vara så svårt att lägga upp instruktioner på hemsidan. Nu är den enda information som finns detta:

"WorldFengur är nu tillgängligt för alla SIF´s medlemmar som betalat medlemsavgift för 2009, för att ansöka om medlemskap gå in på följande länk: WorldFengur"

Klickar man på länken kommer man till sidan med fälten med pinkod och aktiveringskod. Inga instruktioner över huvud taget. Egentligen ska man väl inte klaga, med tanke på vilken guldgruva WF är, men det vore ju trevligt med lite tydligare instruktioner om hur man får access.

Håller med! jag har gett upp, jag orkar inte hålla på, har försökt med de råd jag fått från buke, men inte lyckats, så då får det vara!

Jag har med fått svar från Sif ang pinkod och aktiveringskoden. Den förklaringen jag fick från dom var att jag skulle få en mail från WF med koderna och en länk som jag kunde gå vidare på ( Samma som på sif sida.)
Efter att jag har fyllt i koderna så kunde jag fylla i mina uppgifter. Tog ett par gånger innan jag fick det att funka. Men nu gick funkade det.

Vet inte om har med saken att göra, men nu tredje gången jag testade så provade jag att byta använder namnet till ett helt nytt och då funkade det direkt.

Det här är märkligt, för jag förnyade precis som förut, med medl nr och så kom mitt namn etc upp så vart det klart på fem sekunder.

Worldfengur

Hej!
Tänkte aktivera kontot på WF igen..
Glömsk som jag är minns jag fortfarande inte vad pin code respektive activation code står för och vad som ska fyllas i.
Jag behöver en hjälpande hand :)

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: saltakatten
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka