WorldFengur (Sammanslagen)

Sv: World fengur

DET e inte så att du ska fyla i ditt med nr i member nr och på id nr sök du upp ditt namn och klickar på det nr där?

Oki tack! Jag hittar inte mitt namn så de har väl missat mig.

Ah. Det förklarar saken. :) Hittade inte flera av mina stallkompisar heller. Nu har jag mailat dem. :)

Ska den här typen av tråd ens få finnas kvar bör den inte utmynna till en annonsliknade tråd, dvs att erbjuda sig att söka för hästägares räkning är inte tillåtet. OM det fortsätter kommer jag att ta bort den här tråden.

Boj/moderator

Senast ändrad:

Jag har mitt IDnr, men hittar inte medlemsnr, och jag är medlem i SIF. Hur fasen hittar jag nummret?

Sv: WorldFengur

*kl*

Kickar liv i en gammal tråd hoppas jag. Jag försöker komma in på WF (har inte haft tillgång till det innan) men jag kommer inte in. Jag har skrivit i mitt medlemsnummer men då står det bara null över hela sidan :confused:

Nån klok som vet varför? Vill ju kunna kolla upp ev. ny pålla. :)

Jag har haft en andvändare men helt plötsligt kan jag inte logga in :confused:

Måste ha ngt med att göra att jag var sen med att betala in medlemsavgiften till SIF (betalade i början av Feb)?
Skall ta tag i detta igen tänkte jag, för det är väl inte bara första året man är medlem i SIF som man har tillgång till WF?

*till båda*

Jag kontaktade SIF innan och undrade och då sa de att de har något nytt avtal med WF som ska träda i kraft 1 mars och att jag skulle vänta tills dess för då skulle det funka. Men nu är det den 3 och det funkar ändå inte!

Mycket irriterande, men det var ju 'bra' att det inte bara var jag ändå. Vi hoppas det löser sig snart. Berätta gärna om det löser sig för er och hur.

Delvis KL

Jag har också pratat med dem, de sa tidigast den 1:a mars, så det kan nog dröja ett tag till iaf verkade det så på henne.

Jag kollar varje dag för att se om det fungerar, men näe... Jag vill ju kolla in min tös där.

Sv: WorldFengur (Sammanslagen)

*kl*

Jag kommer inte heller in på WF.. När jag skriver in ID nr och member ID så står det bara inga poster funna.. Söker jag på mitt namn så finns jag inte med :crazy: Jag har ju betalat medlemsskap i SIF både för 08 och 09.

Om jag inte minns helt fel...slog jag in samma nr på båda ställena.
Höll oxå på länge innan jag fattade hur man skulle göra

*kl*

Jag kommer fortfarande inte in i alla fall. Jag funderade lite på om det är för att min skyddade id ställer till det. Men när jag läser här ser jag att det inte bara är jag så det borde inte ha med det att göra.
Man får väl fortsätta försöka då. Vissa kommer in och vissa gör inte det, märkligt.

Liknande trådar

Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·
Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: saltakatten
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
718
Senast: Squie
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka