Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska den här typen av tråd ens få finnas kvar bör den inte utmynna till en annonsliknade tråd, dvs att erbjuda sig att söka för hästägares räkning är inte tillåtet. OM det fortsätter kommer jag att ta bort den här tråden.
Kickar liv i en gammal tråd hoppas jag. Jag försöker komma in på WF (har inte haft tillgång till det innan) men jag kommer inte in. Jag har skrivit i mitt medlemsnummer men då står det bara nullöver hela sidan
Nån klok som vet varför? Vill ju kunna kolla upp ev. ny pålla.
Jag har haft en andvändare men helt plötsligt kan jag inte logga in
Måste ha ngt med att göra att jag var sen med att betala in medlemsavgiften till SIF (betalade i början av Feb)?
Skall ta tag i detta igen tänkte jag, för det är väl inte bara första året man är medlem i SIF som man har tillgång till WF?
Jag kontaktade SIF innan och undrade och då sa de att de har något nytt avtal med WF som ska träda i kraft 1 mars och att jag skulle vänta tills dess för då skulle det funka. Men nu är det den 3 och det funkar ändå inte!
Mycket irriterande, men det var ju 'bra' att det inte bara var jag ändå. Vi hoppas det löser sig snart. Berätta gärna om det löser sig för er och hur.
Jag kommer inte heller in på WF.. När jag skriver in ID nr och member ID så står det bara inga poster funna.. Söker jag på mitt namn så finns jag inte med Jag har ju betalat medlemsskap i SIF både för 08 och 09.
Jag kommer fortfarande inte in i alla fall. Jag funderade lite på om det är för att min skyddade id ställer till det. Men när jag läser här ser jag att det inte bara är jag så det borde inte ha med det att göra.
Man får väl fortsätta försöka då. Vissa kommer in och vissa gör inte det, märkligt.
Hästhantering
Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny!
Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.