Foundation

Sv: Foundation

tack alla för hjälpen.. ska sätta mig å läsa in mig lite i helgen på detta, e ju kul å få till de själv :laugh:

man kan ju sväva i väg hur långt som helst i stammen me bilder och info om "förfäder"

Enligt FQHR blir det 87.5%
Enligt NFQHA blir det 83.5%

Vet inte om ni lägga mark till att det finns inte månge bilder på stoerna!
Tråkig, stoerna är viktiger än hingsten för ett bra avkommenda.
Az

Jag förstår också principen, men mitt 'problem' är att min quarters fulla stam inte finns på Allbreed.
Det finns lång tid bakåt, men den är inte komplett. Vet någon hur jag kan gå till väga då?

Här finns hennes stam
http://www.allbreedpedigree.com/peppy+silver+dust

Blir lite knepigt att räkna på ditt sto då hon har Clydesdale som återkommer iaf i två led....så "nära" som i sjätte led.
Fanns inte många kända hästar i hennes stam.

Det går att gå in på AQHA´s sida och söka stam.

Liknande trådar

Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 295
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 378
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 448
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈