Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Tolkade för första gången med min häst i år och det är så himla kul tycker både häst och jag. Nu har jag börjat funderat på om man...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Anonym94
·
Trav Om det sker en olycka när jag är ute och kör med min häst, med ett fordon, vem är det som åker på det? Hörde nämligen av en granne...
Svar
10
· Visningar
3 608
Senast: schelin_j
·
S
Dressyr Finns det någon som har provat och vad har ni för erfarenheter? Jag rider dressyr och har spanat in ett par "Sergio Grasso" som förutom...
Svar
8
· Visningar
2 311
Senast: Centaur
·
Hoppning Såg en klass för några år sedan, tror det var i Scandinavium, som jag inte hittar beskriven i TR och undrar om någon vet vad den heter...
Svar
3
· Visningar
1 140
Western Jag har alltid ridit klassisk ridning innan i flera år och började för några år sedan med westernridning. Mitt problem är att jag aldrig...
Svar
10
· Visningar
1 902
Senast: CBJack
·
Körning Jag har en jättefin welshkille på 2 år som jag hade tänkt köra in innan han rids in (han kommer givetvis inte ridas in förrän nästa...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Ireland
·
A
Trav Jag har försökt förstå mig på hur man räknar ut tider och tempon när man rider/kör men kan inte få ihop det?! Jag har frågat några...
Svar
5
· Visningar
2 311
Senast: Mizzan
·
L
Islandshäst Har en islandshäst model mindre fast inte den taniga typen som jag har problem med att hitta vintertäcke till. Har köpt och lämnat...
2
Svar
36
· Visningar
4 313
Senast: pulkaskurk
·
Hoppning Hej hopp! Har en fråga. Det är så att jag behöver ha en häst som är på tävlingsnivån 110 till mitten på Juni. Dock är varken min...
Svar
9
· Visningar
1 480
Senast: Cut3Leo
·
Övr. Grenar Vilken musik video med bandet Amon Amarts, är det som Fortis Insania är med i? (Dalarnas riddare )
Svar
2
· Visningar
1 521
Senast: Snäjkie
·
Övr. Grenar Jag ska dit i år :banana::bump: Undrar om någon varit där och kan berätta lite?! Tex... klänning, men vilken nivå? Måste man ha...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 343
Senast: Genberg
·
6
Western Hej! är det någon som har något att berätta om detta juuuvliga sto? Är lycklig ägare till ett litet stoföl undan henne:love: Hur många...
2
Svar
22
· Visningar
3 687
Senast: Bingos_Catalyst
·
Dressyr Någon som har denna sadel? Eller övriga kommentarer. :)
Svar
3
· Visningar
884
Senast: spoff
·
J
Hoppning Har ett väldigt fin och ganska gammal Treadstone-träns som var med i en olycka för nåt år sen:p Och jag vill ha ett nytt sådant! Sist...
Svar
1
· Visningar
1 123
Senast: Maadiiee
·
Distans Gunilla Carlson ny distansordförande Ridsportförbundet utsåg på måndagen Gunilla Carlson till ny ordförande i Distanskommittén...
Svar
19
· Visningar
2 457
Senast: mahlmt
·
Islandshäst Är det fler som har honom som pappa till sin häst?? skulle vara jättekul att se bilder och gärna vilja veta hur dom är till sättet mm...
2
Svar
30
· Visningar
3 754
Senast: Mimmut
·
S
Islandshäst Allt detta med islandshästtävlingar kommer mot mig, nu när tävlingssäsongen snart är här. Är det någon som kan förklara detta med...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: Mimmut
·
A
Körning Tänkte dela med mig av några reflex bilder från veckans körning ute i vintermörkret. Jag anser personligen att man aldrig kan ha för...
2
Svar
38
· Visningar
3 313
Senast: Underbar
·
C
Övr. Grenar Har en ponny som är väldigt, väldigt snabb! Skulle vara kul att testa att vara med i en galopptävling med henne då hon ochså har...
Svar
9
· Visningar
2 214
Senast: Ajabaja
·
T
Distans Distansgalan 2010 börjar närma sig! Dax att boka in i kalendern! Distansgalan är den perfekta upptakten inför tävlingssäsongen. Här...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 233
Senast: Litenvit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård