Stigandi fra saudarkroki

Sv: Stigandi fra saudarkroki

:) åh vad fin han är!!! ska försöka vara lite aktiv med kameran nu när jag har kommit igång med ridningen...hon har inte många muskler på kroppen..;) hur får man in bilderna så att dom syns??!!:confused: * verkligen noll koll*:rofl:

Min häst Svalur har Stigandi som morfar. :):D
Stigandi blev hederspremierad mot Landsmót 98, lite kul att ha en Landsmóthingst i stamtavlan. :);):D

vad kul med fler som har han i stamtavlan!!!! :) hur är din häst??du vet inte var man kan hitta bilder på honom??!
Jaha då måste han vara GAnska bra då??!!hihi det viste jag inte att han blivit!! är inte så insatt i hingstar men nu vill ajg veta allt om honom när min lilla sötis har honom som pappa:)

jah avad kul!!:) hur var//är??!! han som häst?? vet du det?? nyfiken##

Tyvärr vet jag inte så mycket om honom, men jag har täffat många hästar med honom i stammen samt ridit in en del unghästar efter honom. Min uppfattning om dessa är att de verkar ha ett bra psyke och vara väldigt jämna. Samt att de verkar ha väldigt lätt för sig.

Det är lite svårt att förklara.
Men i rutan där du skriver meddelandet så finns det massa olika funktioner ovan för, som t.ex. fet text, kursiv text, centrera osv.
Ikonen (som är gul och grå, ser ut som ett landskap) är tredje från höger på den nedersta raden. Håller du musen på den så står det "Infoga bild".
När du tryckt där så kommer det upp en ruta där du klistrar in adressen till bilden. Lägger du upp bilder från pixbox så ta bort ?0 i slutet så att adressen bara slutar på .jpg.
När du gjort det så kommer adressen att stå mellan dessa "taggar"

När inlägget sedan är skickat så kommer (förhoppningsvis) bilden att synas.

Mitt sto har Stigandi som farfar :laugh: Jag vet att det finns en bild på honom på WorldFengur, han är tredje hästen från vänster :)

Bra idé! Har inga ordentliga exteriörbilder, men lade in en uppställningsbild på henne och mig :)

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
764
Senast: Ajda
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 651
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 338
Senast: skiesabove
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar