Miss Bingo Lynn

Sv: Miss Bingo Lynn

Hej!
Detta är en gammal tråd, men sökte på Miss Bingo Lynn
Jag bor i Dalarna och har en Quartervalack efter Bingo och undan Crimson
Weeds skrev att hon/han sett en fux efter Crimson, kan det vara min kille tro?
Mr Bingo Barman heter han 7 år, rätt fräch i tempramentet så att säga:d

Finn sde någon som vet var Mr Bingo Barman står idag jag letar efter honom min kompis har fött upp honom. vi söker även efter
Catmans Happy Hill, Hills Catman Joe, & Cats Harley Hill dom tre sista är efter Cat Man Dooley
Jag vet att tråden är gammal men jag kanske har tur

Jag har en avkomma efter Miss Bingo Lynn, Bingos Catalyst heter han(helbror med Barman). Nu är han 10år. Världens goaste kille!! Jag har haft honom sen han var 2 år. Bättre kompis får man leta efter.

Jag har aldrig set Miss Bingo Lynn, men det skulle vara jätte kul att få göra det en vacker dag! Kanske nästa gång man har vägarna förbi Göteborg :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 210
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 784
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 503
Senast: Freazer
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 827
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix