Vilken klädsel har western folk?

Sv: Vilken klädsel har western folk?

äsch då ;)
när såren fått skorpor som gnuggats av sådär 50 gånger(för att man fotsätter rida) och kroppen sedan lyckats lappa ihop sig ändå, så får man "starkt" skinn där det behövs ;) haha.....
:rofl::rofl::angel::angel:
*Sägs med stor humor i rösten*

välkommen i klubben!! vart i USA och kännt på det antar jag!! :D:D

Och det brukar inte vara någon smart klädsel när man rider unghästar. Inte T-shirt heller för den delen.

//Waern

Varför är det dumt att rida unghästar med ridbyxor och shortchaps? Jag har aldrig använt endera och vill veta.

Varför är det dumt att rida unghästar med ridbyxor och shortchaps? Jag har aldrig använt endera och vill veta.

För att ridbyxor a la tajts inte stoppar så bra som jeans och chaps när man blir daskad i gruset.
Eller när de försöker skrapa av en mot träden tex.

En säkerhetsgrej att ha rätt kläder precis som att man bör ha hjälm när man rider gröna hästar. För att skydda sig själv helt enkelt.

//Waern

Jag vet faktiskt 2 stycken som tävlar med ridbyxor och chaps över. Lite fult tycker jag faktiskt, för att inte säga mycket när det bryter mot reglerna. En utav dessa hade dessutom skoning i ars-et. Är inte det lite fusk?! Bättre grepp i sätet jueh.. :cool:

Jaha, varför säger du inte till då på tävlingen? Har de fel utrustning så skall de ju diskas.

//Waern

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 902
Senast: Ullmerkott
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 507
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag tänker att det snabbt får oönskade konsekvenser att lämna ut för mycket info också. Det är nog ett svårt dilemma det där, att vara...
2
Svar
39
· Visningar
2 825
Senast: co-SMAD4
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 748
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar