Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Passar på att fråga här. Är det verkligen så att enda som krävs för att starta P60-klass är grönt kort? Jag kan inte få det till annat, och det står ju
"För att få starta fälttävlan i P60 ska ryttaren ha tagit Grönt kort.
”P” P70 ”H” 90
Grönt kort och fälttävlansmärke I (antecknat i ryttarboken enligt nedan)."
Känns för bra för att vara sant (de hinner väl ändra till nästa år med min tur dock, men..), därför jag är skeptisk till om jag kan ha sån tur
Behövs inte ens ryttarbok?
"Varje deltagare ska kunna uppvisa ryttarbok till styrkande av eforderliga prov för Fälttävlansmärke I (from P70 och ”H” 90-klass), fälttävlanstränares godkännande av ryttarens kvalifikation för 1*-ig klass samt kvalificerande resultat."
Haha vad rätt man kunde ha....
Synd egentligen, för helt nya ft-ryttare tycker jag att två 90-klasser är för lite. Men problemet har väl varit hur man ska dela upp ryttarna isf, om det bara ska gälla vissa.
Ja nått rätt kunde du ju få ha , eftersom du hade fel i allt annat som du skrivit i tråden
Jag frågade ett par TD:ar på konferensen angående just detta, och enligt dom så var "fårskinsstuss" under pullarnosgrimman ok.
Men som alltid så är det ju en tolkningsfråga från person till person.
Vore trevligt med ett TR där det finns anledningar till de olika momenten