Hur gör ni hästarna så coola?

Sv: Hur gör ni hästarna så coola?

jag förväntar mig att de beter sig och de gör det också.

Du kan aldrig ana hur bra den meningen stämde, de orden etsade sig fast direkt och små mirakel kan uppenbarligen ske på kort tid. Den meningen ska jag tänka på varje dag. :laugh::bow:

Sv: Hur gör ni hästarna så coola?

En sak som gör skillnad uppsuttet är att westernfolk rider på lång tygel- sänder inga nervösa/ spända energier den vägen.

samma med långt ledsnöre.

Sen gillar jag inte straffryggningar- för att dämpa hästens gålust. Tror jag det att den blir avtrubbad:crazy: Det räcker med att vara tydlig- lär sig vad LITE broms betyder.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 522
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 932
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 236
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar