Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Satt och tänkte på en sak idag. Får man tävla dressyr i en bomlös som liknar en engelsk sadel? som tex star treeks dressyr sadel den...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Kansi bansi
·
G
Dressyr Vilka här använder svängda sadelgjordar till dressyrsadlarna? Varför? Erfarenheter? Kanske har du någon bild och information om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 789
Senast: bigganl
·
Z
Dressyr hej, jag har ett 14-årigt sto som jag har tänkt lära galoppombyte. men jag vet inte hur jag ska träna på det, hon har ganska lätt att...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: KallaMigBecca
·
Dressyr Min dressyrhäst är väldigt fokuserad vid sitt bett, går och hugger och tuggar i det när man rider i skritt. I trav och galopp går det...
Svar
7
· Visningar
1 364
Senast: smultronfot
·
Dressyr Jag är på jakt efter en ny dressyrkavaj, och jag måste även införskaffa en ny hjälm :crazy: Så kan ni inte stoppa in bilder på hur ni...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 437
Senast: korneva
·
D
Dressyr Min blivande foderhäst har jag just fått reda på har tuppspatt och att man inte får tävla dressyr med det? Det är just det jag vill göra...
Svar
10
· Visningar
1 965
Senast: FadeAway
·
S
Dressyr jag lägger tråden här eftersom många rider i röösli. jag har en röösli dressyrsadel. jag vet ingenting om den, jag gissar på att den...
Svar
6
· Visningar
3 733
R
Dressyr Har en Albion Legend K2 17,5" M-M. Någon som vet vad beteckningen M-M står för :confused:
Svar
3
· Visningar
1 369
Senast: incognito
·
G
Dressyr Min donna är grundriden i dressyr, men inte så mycket mer. Nu när vi har börjat komma någonvart med sidförande skänkel och öppna/sluta...
2
Svar
27
· Visningar
2 107
Senast: flashlight
·
Dressyr Vet att många rider i en lägre form då hästarna upplevs som om de kommer till lugn och ro då. Jag har känt samma sak själv, då jag fått...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 304
Senast: malinsky
·
  • Låst
Dressyr Iom diskussionstorkan här så..:angel: Har nu fått träna mer i en NÅGOT lägre form med nosen då bakom lod- för att få...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
15 352
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Fick prova en Amerigo Vega på hästen för några dagar sedan och hon trivdes väldigt bra i den, mkt mer rörelse igenom hela hästen...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
37 142
Senast: lytesout95
·
Dressyr ... OS-laget 2008 består av: Jan Brink - Briar Tinne Vilhelmson-Silfvén - Solos Carex Patrik Kittel - Floresco Reserv: Emma...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: fenny_92
·
Dressyr Hej! Jag är just nu lite förvirrad om hur jag ska göra. Jag rider min foderponny delvis i form på vanligt tränsbett och vanligt träns...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: Malinigbg
·
Dressyr Efter drygt ett års suktande och sparande av pengar köpte jag ett par måttbeställda Petrie Anky dressyrstövlar :love: i mitten av...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 850
Senast: Nice-suprice
·
H
Dressyr Mitt ungsto är efter "Blue Hors Hertug" och jag undrar ifall det finns någon här som också har en avkomma efter honom? Det skulle vara...
Svar
5
· Visningar
1 497
Senast: Hanna
·
M
Dressyr Någon som vet om man måste ha vita ridhanskar i en LC:1 eller kan jag har svarta? Behöver snabbt svar!! Tack!!
2
Svar
21
· Visningar
2 578
Senast: Laivine
·
C
Dressyr Jag har köpt en dressyrsadel till min unghäst- Jag är nästan helt bortom flötet när det gäller sadelanpassning gällande "vanliga sadlar"...
2
Svar
22
· Visningar
2 702
Senast: Angel
·
Dressyr Hur tänker ni på tempo i förhållande till bjudning? Eller skjutkraft i förhållande till bjudning? Ett verktyg för att få bjudning...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 256
Senast: bigganl
·
T
Dressyr Jag ska tydligen börja tävla lite smått med min korv, och då vill jag uppdatera mitt pannband. Just nu har jag lånat ett svart med en...
Svar
15
· Visningar
1 339
Senast: Orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka