visa upp er tävlingsutrustning

Sv: visa upp er tävlingsutrustning

Den med sammetskrage gillar jag!:love: Men båda är ju ursnygga.

Så här ser jag ut när jag tävlan...dock så är bilden från en hopptävling men det är nästan samma utrustning på mig iaf:p

Kavajen har jag haft sedan ponnytiden och är en Windsor och jag älskar den:love: Ridbyxorna är några sköna som jag stressköpte på Hö*ks men de är riktigt bekväma, dock ska jag investera i ett par helskodda nu när vi börjar tävla dressyr:laugh:

11874927.jpg

*kl*

Så här ser vi ut:
21306332.jpg

Kavajen är en Pikeur Diana (med sammetskrage), men jag har glömt att knäppa översta knappen:o på bilden...
Ridbyxorna är Piekeur dom med, cremefärgade, skjortan en creme Kyra K och stövlarna ett par gamla Cavallo Talent-hade velat ha ett par nya högre!

delvis KL

Nu har jag beställt en med sammetskrage. Jag velade löjligt länge, gillar e.g den andra bättre men jag ville samtidigt ha ngt som är liiite mer utsmyckat än ingenting alls.

Jättefint är den :love:

Svart, såklart :D

Jag har en Pikeurkavaj men den kortare modellen- Epson- eftersom jag tävlade hoppning förut... Har sammetskrage i lite lusare böå och guldkant på kragen. Är väldigt sugen på en diana men jag har inte låtit mig ha råd i studentbudgeten.Men jag tycker den funkar ändå:angel:
Pikeur sitter iaf grymt bra på alla människor verkar det som.

Cavallo 'classic' tror jag stövlarna heter (10 år gamla), hjälm från källquists och byxor från jacson. Handskarna hade jag glömt på bilden, har ett par blå roekl eftersom min handställning är lite kass...

Tycker fö att blått är mkt snygagre än svart, jag ser ut som jag ska på begravning...

http://www.facebook.com/photo.php?pid=318742&l=17f82&id=686641512

Senast ändrad:

härligt :D
bra du tog svart för det är mkt snyggare när man har en svart häst :D

Jag är på jakt efter en ny dressyrkavaj, och jag måste även införskaffa en ny hjälm
så ni ska ut på banan nu :) gud va skojj:love:, massa lycka till! ni får försvara allt de solist skulle fått göra om han hade gått å fixa till oxå...

så ni ska ut på banan nu :) gud va skojj:love:, massa lycka till! ni får försvara allt de solist skulle fått göra om han hade gått å fixa till oxå...

Solist är en bättre häst än T det lilla jag vet, men vi ska absolut göra vårt bästa.

Blir det inte bra med honom? :(

*ja, skoj att tävla :bump:*

härligt :D
bra du tog svart för det är mkt snyggare när man har en svart häst :D

Ja, jag kom fram till att det blir snyggast.

Någon här lade in bild på en brun "utstyrsel" - det var skitsnyggt!! Men vad göra med svart pålle :angel:

:banana:

Är vi inte bäst på banan kan vi väl iaf vara snygga hahaha :rofl:

Nämen fy f_n.. vad otroligt trist :(

Ge Solist en puss från mig, och snälla håll mig uppdaterad om vad som händer. Det är ju den enda släktingen till Thobas som jag känner till i Sverige :bow:

jo de blev inte riktigt som vi tänkt oss:cry:

japp de ska ja fast de får bli med pm sen.:)

Ja, jag kom fram till att det blir snyggast.

Någon här lade in bild på en brun "utstyrsel" - det var skitsnyggt!! Men vad göra med svart pålle :angel:

:banana:

Är vi inte bäst på banan kan vi väl iaf vara snygga hahaha :rofl:

jaa nina är skitsnygg i sina bruna grejer! särskilt till sin fux:D

haha ja de körde ja oxå på.. fast idag fick vi ju vara både bäst och snyggast:D:bump::banana::angel:

Jag har en märkeslös kavaj som jag köpte från PathOfClovers för typ 5 år sedan för 100 kr, stövlar från Levad, ridbyxor från Back to back, plastrong/skjortbröst i ett från Victor Hugo och handskar från Roekle. Hjälm från Champion Showring.
21691194.jpg

21691193.jpg

Jag är grymt sugen på både ny kavaj, nya stövlar och ny plastrong.. Kavaj är helt klart prio ett. Blir det en ny kavaj blir det en Pikeur Diana, svart. Den är så snygg!

Jag har marinblå kavaj från Pikeur, Epsom heter modellen, marinblå JW-hjälm, ridbyxor från Pikeur, kommer inte ihåg vad modellen heter.. Stövlar från Königs. Ärmlös skjorta från Jacson.

Bild (väldigt dålig)

Liknande trådar

Dressyr Jag ska börja tävla lite dressyr och behöver nu införskaffa mig en utstyrsel. Det jag behöver hjälp med är kavaj och eventuellt ny...
Svar
6
· Visningar
5 736
Senast: maoulina
·
Hästvård Den senaste månaden har jag haft lite problem med min äldre herre. Han blir 21 år i år, holsteiner och tidigare tävlingshäst i dressyr...
Svar
16
· Visningar
2 966
Senast: skogstokiga
·
A
Utrustning Tror det här är okej att posta.. Annars bara ta bort elelr flytta eller göra det som behövs^^ Jag är på jakt efter en ny hjälm, och har...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: cactuspower
·
C
Dressyr Hej! Har äntligen börjat våga fundera på att börja tävla lätta klasser i dressyr med mitt lilla sto :D Typ Lätt C till att börja med...
Svar
5
· Visningar
3 377
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.