visa upp er tävlingsutrustning

Sv: visa upp er tävlingsutrustning

Pikeurs Diana kavaj och en jw hjälm har jag :)
såhär ser jag ut:
DSC_0618.jpg

Vilken modell av jw.. letar hjälm också :o (råna en bank kanske börjar bli aktullellt :( )

Det finns väl bara en modell av JW? Den Lancet har är iallafall samma som Charles Owen Wellington då jag har för mig att den inte görs med autografen där bak längre.

Här är min tävlings-"stass":

DSC_1055.jpg

Marin Pikeur diana, champagnefärgade eurostar ridbyxor, plastrong från ELT och Petrie hampshire stövlar. (får dock hem mina nya königs nästa vecka :love: )

Hjälmen ska bytas ut omgående också :angel: ska bara skuta vela om vad jag ska ha för nån :D

Har 2 st kavajer, Den ena är min gamla Viktor hugo kavaj, Anky tävlingspolo, plastrong,back to back ridbyxor ("harklar mig" graninge stövlar)

IMG_1233.jpg

IMG_1219.jpg

Och den nya är en svart Anky kavaj valde mellan den och Pikeur Diana, catago ridbyxor, anky tävlingspolo, plastrong, mountain horse stövlar

IMG_1493ny.jpg

IMG_1573.jpg

IMG_1727nyny.jpg

Fråga mig inte hur jag sitter på bilden nedan:angel: Och sadeln ligger uppe på manken hade glömt min pad så sadeln låg katastrof:crazy: Men man ser kavajen i profil i varje fall
IMG_1635.jpg

Vad fina ni var!:love:
Blir alldeles sorgsen när jag tänker att jag inte ska få se vackra Korneva på tävlingsbanorna något mer:(:cry:

Hoppas verkligen att du får din drömbebis nästa år!

KL

Tack, du är snäll du:laugh:

Känns väldigt tungt ibland fortfarande ska du veta:cry: men jag har ju turen att få fölisar efter henne och förhoppningsvis få min nästa stjärna. Hoppas verkligen att hennes avkommer blir lika bra som henne då blir jag MER än nöjd. En sån här häst kommer jag aldrig någonsin kunna köpa igen så mina förhoppningar står till hennes bebisar. HOPPAS HOPPAS HOPPAS hon får ett sto nästa år...

Min ögonsten:love::love::love:

Liknande trådar

Dressyr Jag ska börja tävla lite dressyr och behöver nu införskaffa mig en utstyrsel. Det jag behöver hjälp med är kavaj och eventuellt ny...
Svar
6
· Visningar
5 736
Senast: maoulina
·
Hästvård Den senaste månaden har jag haft lite problem med min äldre herre. Han blir 21 år i år, holsteiner och tidigare tävlingshäst i dressyr...
Svar
16
· Visningar
2 966
Senast: skogstokiga
·
A
Utrustning Tror det här är okej att posta.. Annars bara ta bort elelr flytta eller göra det som behövs^^ Jag är på jakt efter en ny hjälm, och har...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: cactuspower
·
C
Dressyr Hej! Har äntligen börjat våga fundera på att börja tävla lätta klasser i dressyr med mitt lilla sto :D Typ Lätt C till att börja med...
Svar
5
· Visningar
3 377
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.