Petrie Anky

Sv: Petrie Anky

Tack för bilden! :bow:

Dock tycker jag det ser ut som att dom skulle kunna ligga mot sadeln.. är det säkert att dom inte gör det??

Tackar :D
Ska bara våga att gå eller rida in dem, men det går sakta men säkert fram åt.

Är det någon som kan svara på skillnaden på Elegance modellen och den vanliga? Det är lite annat material i elegance har jag förstått men är det ngn dragkedja isatt i den från början?

Vill haaa! :love: Ska köpa sådana till hösten, men vet någon vart dom finns att köpa? Förutom att beställa ifrån Tyskland, vill gärna prova innan. ;)

Mina är vanliga Petrie Anky modellen och den har egenterligen intedragkedja i huvudtaget utan det är extra tillägg.
Sedan är det lädret som är mjukare på Petrie Anky Elegance modellen men den går också på ca 7500kr kontra 4300kr för vanliga Petrie Anky.

Tyvär pga. en privat sak kommer jag inte att kunna ge dig bilder på dressyrstövlarna. :(

Nej nej! Det är absolut ingenting allvarligt på något sätt med varken mig eller hästen jag rider men mer än så kommer jag inte att gå in på det nu.

Jag måste bara få veta var man kan köra Anky stövlarna:love: Tack i förhand:D

i skåne borde du kunna köpa på böckmann center i höllviken eller på ryttare och häst på flyinge

Tack :D men det är inget att vara avundsjuk då de inte längre står i min ridgarderob.

Liknande trådar

Dressyr Ännu en som gräver i stöveldjungeln.. ;) Jag är ute efter ett par nätta dressyrstövlar, och budgeten är inte allt för begränsat utan...
Svar
5
· Visningar
2 571
Senast: Flippeti
·
  • Låst
Dressyr Ja nu är jag äntligen på stöveljakt! Har ett par Petrie som jag är hyffsat nöjd med faktiskt, nu är dom dock urväxta och påtok för...
Svar
5
· Visningar
1 535
H
  • Låst
Dressyr Jag ska köpa ett par stövlar, men vet inte vilka! Jag tycker att många stövlar ser likadana ut på bilderna på nätet:crazy: så det är...
Svar
1
· Visningar
1 085
Utrustning Jag har en längre tid vart inställd på att köpa ett par Petrie Anky i stället för ett par Cavallo Piaffe då stövlarna ser ganska så lika...
Svar
9
· Visningar
1 819
Senast: Bebe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.