Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hej hopp!:bump: Vad är det för program som man ska ha över 62%(?) i på regional tävling för att kvala till nationella tävlingar? För...
Svar
11
· Visningar
7 332
Senast: pluppalot
·
H
  • Låst
Dressyr Jag ska köpa ett par stövlar, men vet inte vilka! Jag tycker att många stövlar ser likadana ut på bilderna på nätet:crazy: så det är...
Svar
1
· Visningar
1 085
D
Dressyr Hur går det till egentligen på tävlingsplatsen? Jag har aldrig tävlat dressyr förr, ska kanske prova denna vecka :banana: . Men vad gör...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Torill
·
Dressyr Hoppas ni inte är för trötta på sånnt här. Ska nog ka och kolla på ny sadel på semestern. Vet inte om min innoa ligger optimalt...
Svar
9
· Visningar
2 179
Senast: __Stilett__
·
Dressyr Red programridning idag och fick 60% i la:1. Hade ni anmält er till lokal tävling då eller vad vill ni att ni ska ligga på för % innan...
Svar
15
· Visningar
1 814
Senast: Camilla_H
·
Dressyr En kompis till mig har fått låna hem en sadel på prov som hon är intresserad av att köpa. När jag kikade på den idag så är märket...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: Etimanyd
·
Dressyr Det finns ju en tråd för svängda pannband men jag tycker vi kan ha en för alla! Så släng in bilder på era allra snyggaste pannband :d...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: MiniLi
·
E
Dressyr Nu är det väl antagligen jag som är lite efter men jag har funderat på det här med definitioner på hur hästen är utbildad. När man läser...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 617
Senast: ElinaLovgren
·
Dressyr Har funderat lite och skulle behöva lite hjälp med ridningen. Problemet är väl att det är svårt att hitta tränare som kan åka ut för...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: lewellyn
·
Dressyr Varför ska galoppombyten vara större än vanliga galoppsprång?
Svar
1
· Visningar
705
Senast: axel
·
A
Dressyr hej alla! jag har en arab på 5 år som jag rider dressyr på. men jag kan inte hitta någon dressyrsadel som passar. alla bara åker fram...
Svar
17
· Visningar
3 401
Senast: jooohannan86
·
Dressyr Rent spontant, vad skulle ni lägga för sadlar på den här hästen? Skulle eg provat idag men eftersom det alltid...
Svar
15
· Visningar
1 422
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Får inte riktigt ihop detta med att vara avslappnad i knäna i lättridningen, tycker ju det krävs en tonus för att komma upp o ned...
Svar
14
· Visningar
1 400
Senast: malinsky
·
S
Dressyr gällande tävling, ligger ni "jämt" när det gäller era poäng/procent på era starter? dvs att det skiljer bara lite grann mellan olika...
Svar
15
· Visningar
1 321
Senast: Magnum
·
T
Dressyr Vilka dressyrschabrak finns det som är minst 62 ca långa, gärna några cm mer? (länden menar jag det på ryggen, manke-->bak, inte längden...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Tind
·
M
Dressyr Om kvaliteten alltså. Anta att den sköts på ett bra sätt. Tappar den färg lätt? Har ni träffat på några måndagsexemplar som gått...
Svar
10
· Visningar
1 472
Senast: SweetBriar
·
N
Dressyr Någon som har den sadelgjorden? vad tycker ni? fördelar/nackdelar? :) skulle vara roligt att höra då jag funderar på en sådan :)
Svar
1
· Visningar
918
Senast: incognito
·
S
Dressyr Hejhej, satt och kollade lite i TR ang kvalreglerna i dressyren för ponny, känns som att det är lite luddigt. eller är det bara jag...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: break_a_leg
·
K
Dressyr Hej. Det e så här. Nu har jag trötnat på min gamla kandar stång av syntet meterial av något slag för jag tycker inte att hästen tar det...
Svar
9
· Visningar
3 680
Senast: Lancet
·
B
Dressyr Nu har NM för ponny och junior startat i Skövde. Online resultater hittas här: http://www.equipe.nu/MeetingDetails.aspx?mId=5412...
2
Svar
30
· Visningar
2 616
Senast: Lancet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?