Definition på utbildning

Sv: Definition på utbildning

Jag håller med dig...

Men om man läser annonser så är det ju rätt många som just skriver utbildningsnivå ditt eller datt, ej tävlad pga ryttarens ointresse, graviditet eller vad det nu kan vara för orsak.

Dessa hästar har ofta en prisnivå som inte är speciellt långt ifrån hästar med tävlingsresultat, det är där jag tycker att det blir fel.

Sv: Definition på utbildning

Jag menade inte nödvändigtvis tävlingshästar, eftersom de oftast har resultat osv. Som sagt, har bara tänkt på det och undrat liksom och som det verkar har nästan alla vi olika uppfattning om definitionen, som sagt, bedömningssport och därför svårt.

Har varit en intressant tråd och många intressanta och bra åsikter och kommentarer. Jag vet inte alls, jag & min häst är inte klara för tävling men jag har ju funderat kring osv, ville bara spåna kring ämnet. :P

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 236
Senast: Fiorano
·
Ridning Hej Jag är en av de som inte har ekonomi till varken att köpa eller hålla häst. Men jag har ändå drömmar och ambition att komma till...
Svar
13
· Visningar
2 091
Senast: tuaphua
·
Träning Okej, så en av mina hobbies är att läsa hästannonser, på Facebook, Hästnet och överallt annars där man kan hitta annonser på hästar till...
2
Svar
30
· Visningar
3 902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025

Hästrelaterat