WBanna
Trådstartare
Vilken lyxig samling med fin-hästar du har!Och Maja har börjat ridas igen, kändes riktigt braVisa bifogad fil 155943
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken lyxig samling med fin-hästar du har!Och Maja har börjat ridas igen, kändes riktigt braVisa bifogad fil 155943
Duktig! Brorsan tycker att vatten är helt opålitligt, han gillar inte vattenpölar! Jag funderar på att ta med honom till havet, han kommer bli djupt chockad tror jag...
Från i somras första gången i vatten
Min gillar inte vattenpölar heller, eller lera! Och det var bara för matte gick i vattnet först som hon gick i. Annars hade hon vägrat. Sen i vattnet var det mest skräckblandat förtjusning roligt att plaska tyckte hon dock!Duktig! Brorsan tycker att vatten är helt opålitligt, han gillar inte vattenpölar! Jag funderar på att ta med honom till havet, han kommer bli djupt chockad tror jag...
Vi får inte rida på stranden när vattnet är tillräckligt varmt för matte att gå iMin gillar inte vattenpölar heller, eller lera! Och det var bara för matte gick i vattnet först som hon gick i. Annars hade hon vägrat. Sen i vattnet var det mest skräckblandat förtjusning roligt att plaska tyckte hon dock!
Jaaa! Är så himla glad att faktiskt kunna jobba med detta nu, jättefina hästar i stalletVilken lyxig samling med fin-hästar du har!