Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min hade lång man när jag köpte henne, men jag har klippt av den så att hon numera har en normal ”halvblodsman”.Har ni lång man på era eller har ni klippt den? Funderar på att klippa min PREs, men velar så.
Jag har lång man på min, och flätar vid träning. (lång fläta eller fyrfläta utmed halsen vid träning, dravidareknoppar vid tävling) Han har dessutom väldigt tjock man, så jag är rätt säker på att det är snyggast att hålla den lång. Vår unghäst har av naturen inte mer än ca 20 cm, men tjock och frissig. Jag får till supersnygga knoppar på honom, så jag gör inte mycket mer än toppar den heller.Har ni lång man på era eller har ni klippt den? Funderar på att klippa min PREs, men velar så.
Mina har så lång man som de lyckas växa ut. Tycker det är absolut finast och det blir snyggast flätor/knoppar med lång man.Har ni lång man på era eller har ni klippt den? Funderar på att klippa min PREs, men velar så.
Har fått i en till PRE i stallet! Marilyn SH e Armas Veneño f-15. Hon är här på utbildning och försäljning framöver. Absolut älskar hennes psyke, så himla trevlig häst!Visa bifogad fil 153254
Vad spännande, vad är du ute efter? Är det stora skillnader på olika linjer gällande mod eller är det mer på individnivå? Min förra häst var en cruzado med mycket veiga linjer, han var perfekt, klok, snäll lugn men ändå känslig med lagom energi. Betäckte ett renrasigt sto med mycket andrade och avkomman har mycket mer temperament, samma arbetsvilja men jag upplever henne inte som lika modig och trygg. Kanske spelar kön en stor roll i modighet?Jag har börjat fundera på att skaffa en lusitano till. Och idag bokade jag en resa till Portugal i december. Lite spännande.
Spännande! vad söker ni för något?Jag har börjat fundera på att skaffa en lusitano till. Och idag bokade jag en resa till Portugal i december. Lite spännande.
och @animalasiaSpännande! vad söker ni för något?