Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Dressyr har hittat en unghäst jag är väldigt intresserad av.. hon är 2 år, Sandakan - Bellini.. är tänkt att hon ska bli min framtida...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: bubbel
·
Dressyr Suck, när jag ÄNTLIGEN hittat det perfekta dressyrtränset, ja då tycker Röde Herrn att hans dressyrsadel inte är sådär optimal, och ser...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 970
Senast: aprilia
·
  • Låst
Dressyr Ja, då var det dags för vår dressyrpremiär snart, den 5 juli smäller det :banana: Då jag endast har tävlat hoppning innan har jag...
Svar
1
· Visningar
906
Dressyr Nu måste jag få lite tips! Jag har en halvblodsvalack som jag vill träna dressyr med. Inga jättehöga krav, utan jag rider på lätt nivå...
Svar
10
· Visningar
1 974
Senast: Werze
·
P
Dressyr Vad menas med att en klass är öppen för startberättigade i LA, vilka kriterier måste man uppfylla? Det är en regional LB:2 2003
Svar
1
· Visningar
848
Senast: fio
·
Dressyr In med bilder på era nosgrimmor! Skriv gärna märke också=) Det ska vara av den bredare sorten tack=) Med eller utan snok spelar ingen...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
14 041
Senast: Ludique
·
Dressyr Sökte, men det fanns typ inget här på forumet om detta märke på sadlar. Hittade en dressyrsadel i det märket, o sökte lite på internet...
Svar
10
· Visningar
3 621
Senast: Bina_
·
M
Dressyr Hur ska en dressyr häst vara för att den ska vara lämpad för dressyr. Hur ska exteriören vara? temprament? storlek? Ålder? osv
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Elemmírë
·
N
Dressyr Idag red min ridgrupp ett dressyrprogram i avdelning, som en liten tävling mot andra grupper. Jag har aldrig hört talas om att man kan...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Nixatrix
·
Dressyr Letar för tillfället efter en ny häst då foderhästen inte matchade det jag letade efter, men det känns som att det är omöjligt att hitta...
2
Svar
21
· Visningar
2 233
Dressyr Vi har lite halvt kris på klubben då INGEN har koll på något när det gäller ett bett tre av våra hästar går på. Pessoa Magic...
Svar
13
· Visningar
1 612
F
Dressyr Ngn som vet om det finns ngn lista på nätet på vilka som är domarsaspiranter i år? Brukar ju finnas på t ex C-tränar utbildningen.
Svar
5
· Visningar
1 128
D
Dressyr Är det någon som har erfarenhet av Barefoot Londonsadeln? Får man tävla med den? Jag älskar bomfria sadlar, men de jag har är inte...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: jenniealba
·
Dressyr Hej alla! Ge mig information om vad man ska kunna/genomföra på kvalitén för dressyr! Hade fått för mig att man skulle rida prgrammet fö...
Svar
8
· Visningar
1 615
Senast: Cut3Leo
·
T
  • Låst
Dressyr Jag är sugen på att köpa ett par nya stövlar. Har ett par Richmond High Rider från Mountain Horse men jag tycker att de har börjat bli...
Svar
2
· Visningar
938
S
Dressyr Rider ni alltid lätt på era hästar varje ridpass (när ni inte sitter ner)? Eller kör ni med nersittning hela passet ?
2
Svar
34
· Visningar
2 697
Senast: Donnatello
·
Dressyr Kan man tävla i en kavaj som är brun-grå-melerad i dressyr på lokal nivå? Den är dessutom kort.. Vad skulle ni tycka om det? Jag...
Svar
9
· Visningar
1 120
Senast: Seabaz
·
T
Dressyr Har precis läst tr dressyr och förstår inte riktigt om det är tillåtet att på ponny att rida med tunn gummitygel. Min dotter rider på...
Svar
1
· Visningar
1 606
Senast: Degree
·
B
Dressyr hur ska jag få min ponny att aktivera baken lite mer i bakdelsvändningarna? hon trampar på bra runt med frambenen och behåller en stadig...
Svar
13
· Visningar
1 826
Senast: sundance
·
Dressyr Så här är det. Jag har aldrig tävlat, ridit sen jag var 8, nu är jag 23, lite sen debut kanske :p. men i veckan blev jag övertalad att...
Svar
8
· Visningar
993

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka