Breda nosgrimmor!

Sv: Breda nosgrimmor!

*kl*

Kan lägga in en bild på gamla hästen. Hittade nosgrimman på en begagnadavd. Den är 5,5 cm bred.

Huvudbild.jpg

Nya hästen drunknar i den tyvärr :(. Han ser ut som en nosgrimma med två öron som är ute och går. Har precis investerat i en näpen liten remontnosgrimma :grin:.

HPIM0091.jpg

Oj, det var nåt märkeslöst från Ryttarg*rden :) Helt ok kvalitet i lädret tycker jag, inte alls som OS så klart! Använder ju bara ett sidostycke och käkrem så det duger än så länge ;)

*knapplån*

Caprioleträns från My*ne
(annat pannband ditsatt)

CIMG1304.jpg

Hansbo förutom pannbanden:love:
IMG_1981.jpg
[/IMG]

Hansbo:love:
elias.jpg
[/IMG]

Ihopplock från hubertus:love:
IMG_2514.jpg
[/IMG]

Hansbo, bytt pannband
IMG_1995v.jpg
[/IMG]

Hansbo, bytt pannband
IMG_2011v.jpg
[/IMG]

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Det är inte en ridjacka jag letar efter, utan en tålig, RYMLIG, varm vinterjacka att dra på sig när jag ska ut runt huset och fixa (med...
Svar
17
· Visningar
1 013
Senast: bettysmatte
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
962
Senast: ufot
·
Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 630
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar