Mörkbrunt träns - dressyrvariant

Sv: Mörkbrunt träns - dressyrvariant

Nej, inte blivit av att ta det tyvärr, ska ta under kursen (om jag kommer iväg) dock jag lovar =)

Vet visserligen inte vilken brun nyans de har, men annars skulle jag kunna rekommendera Riders Company, har sett ett par fina modeller på deras träns :bump:. Tror man kan hitta via google. Inte så dyra iheller.

Jaha, nu REAR Hööks Excelsiortränset som FAN bara för det *mummel, mutter*

Tog bilder, men de blev för mörka, ska ta nya i bättre ljus.

ja, jag såg det! :bump: (förstår att du blir lite purken ;))
ska nog ta o köpa det imorrn! :D

Milt sagt lite purken, speciellt när det kom så himla 'tätt' efter att jag köpte det. Och jag som var så nöjd att få 15% rabatt på det. Så kommer det med 50% rabatt en vecka senare.. *morr*

köp ett nytt och lämna tillbaka det med det gamla kvittot :p

Knappast möjligt efter att ha ridit i *räkna i huvudet* 8 h i det, varav hästen blivit svettig 90& av gångerna, och det dessutom ösregnat på det i 2 h...

Bara inse det är sånt som händer, en annan gång har jag tur åt andra hållet. Men som sagt, visst känns det surt med tanke på att det var så mkt som 50% rabatt nu..

Du har väl inte ridit med kvittot heller? ;)

Och nu är det hög tid för bilder tycker jag! :banana:

Men som jag fattade det så menade hon att du skulle köpa ett nytt, likadant träns, och lämna tillbaka det men med det gamla kvittot så därmed få rabatten på 50%. :idea:

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

Ej orginalpannband.

va ju jättefint på din pålle! :love: du köpte stl full eller hur? va igår o köpte ett i stl full men likt förbannat var det för litet :devil: blir lite sur på mig själv att jag inte köpte x-full :p

fin sadel! vad är det för märke?

Ett litet tips om en sak som jag gjorde på mitt likadana träns!

Ser du på översta bilden att remmen till bettet och remmen till nosgrimman liksom korsar varandra? jag bytte plats på dem och det blev ännu snyggare :)

va ju jättefint på din pålle! :love: du köpte stl full eller hur? va igår o köpte ett i stl full men likt förbannat var det för litet :devil: blir lite sur på mig själv att jag inte köpte x-full :p

fin sadel! vad är det för märke?

Nej, köpte cob, han brukar ha det, sen får jag sätta på fullpannband bara. Men det här var en rätt stor cob måste jag säga, så trist ditt inte passade. Men byt det till ett X-full då?

Sadeln är en Cliff Barnsby Kanter. Den är hela anledningen till att jag 'behövde' köpa nytt träns, stigläder och gjord. Den förra som jag bytte in var ju svart ;)

Ett litet tips om en sak som jag gjorde på mitt likadana träns!

Ser du på översta bilden att remmen till bettet och remmen till nosgrimman liksom korsar varandra? jag bytte plats på dem och det blev ännu snyggare :)

Mm, ska prova det, hade så först men ändrade (innan jag provat), på andra sidan ligger de 'fint'. Men ska prova byta plats och se hur det blir på hästen. Tack för tipset! :bow:

Om den inte varit tvåfärgad så.. mummel.. (Dessutom såg jag det inte förrän jag kom hem, syns bara i dagsljus..)

men får väl se det positiva - tvåfärgat är enklare att matcha..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka