Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hej, jag är noll insatt i dressyr och allt vad tävling heter. Så denna frågan kanske är lite pinsam, men jag tycker det är bättre att...
Svar
2
· Visningar
1 038
Senast: Elina8
·
L
Dressyr Jag har en liten fråga, som kan verka ganska dum egentligen, men jag måste få veta. Har en maxad C-ponny (139 cm) som jag tävlat lite...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Victovie
·
  • Låst
Dressyr Någon som vet vilken poäng som är godkänd i LättC:2 programmet? Fattar inte det där med procent..:S
Svar
12
· Visningar
1 519
Senast: cambello
·
Dressyr I vilken klass blir det krav att man ska rida med sporrar?
Svar
1
· Visningar
675
Senast: Tulip
·
Dressyr Nu när lillhästen debuterat MsvB med bravur så tänkte jag kosta på mig en ny hatt! Har just nu en Christys, men är inte helt 100 nöjd...
Svar
4
· Visningar
1 319
Senast: Victovie
·
W
  • Låst
Dressyr Här tänkte jag att man kunde ha en tråd som handlar om allt som händer på en dressyrtävling (Lite förberedelser och själva tävlingdagen)...
Svar
1
· Visningar
711
S
Dressyr Jag gillar inte stubben sadlar. (hårda) MEN! ser på h**k hemsida att den nu går att beställa i "Biomex" för ryttarens skull...
Svar
9
· Visningar
3 620
Senast: __Stilett__
·
F
Dressyr Hej Jag ska tävla på söndag (lb:1) och har startnr 2 i min klass. Jag tävlar ponny och därför är det kat B+c innan mig med 4...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: sarawinther
·
F
  • Låst
Dressyr Jag har citerat flash men detta riktar sig rent allmänt och inte specielt till Flash nu Men jag har verkligen funderat på det här...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 692
P
  • Låst
Dressyr här är jag, renodlad hoppryttare som inte startat en dressyrtävling sen jag var 10 .. och nu är ja 17. Fast nu är det dags! Om ca 1...
Svar
1
· Visningar
732
Dressyr Mellan skritt piruett och bakdelsvändning? Inbillar mej att det är ungefär samma fast att hästen är mera samlad. Hjälp mej gärna att...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: lis
·
Dressyr hej kan man starta på en lokal tävling, utom tävlan utan licens?? hoppas ni förstod min fråga!!
Svar
2
· Visningar
704
Senast: saffran
·
Dressyr Jag har faktiskt börjat fundera på om jag gjorde rätt val när jag valde att beställa en svart sadel och vänta 6 veckor, trots att den...
2
Svar
28
· Visningar
2 350
Senast: Solvira
·
C
Dressyr Nu när jag letar dressyrsadel (har nosat rätt på två begagnade som ja nog ska prova på pållen) kom jag på att jag inte alls vet hur lång...
Svar
6
· Visningar
1 500
Senast: Cilia86
·
Dressyr Har alltid fått lära mig att om man lindar med fleece vid ridning inte ska behöva paddar. Nu på senare tider har jag hört att man även...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 935
Senast: spoff
·
Dressyr Nu har Prestige komit med en ny modell! Någon som klämt, kännt eller tom provsuttit den? Tyckte att den såg väldigt uppbyggd ut på bild...
2
Svar
28
· Visningar
11 069
Senast: spoff
·
Dressyr med rund trissa eller "taggig" trissa? Hur stor är skillnaden?
2 3
Svar
45
· Visningar
6 653
Senast: Vimsan
·
Dressyr Nu kommer det en återförsäljare för M&N och provar ut sadel till min arab. Hon har väldigt gott rykte och jag har blivivt informerad om...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 921
Dressyr Vad passar de för hästar??
Svar
8
· Visningar
2 194
Senast: flashlight
·
M
Dressyr Hej! Rider med handledsskydd (modell skate-/snowboard) för att jag inte ska joxa med handlederna (men inte av medisinska skäl). Det...
Svar
10
· Visningar
1 461
Senast: Mixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.