Ni som lindar med paddar - vilka?

Sv: Ni som lindar med paddar - vilka?

Jag har antingen Showmasterpaddarna från Hööks, eller BoT.
Showmaster är bra och billiga och det blir alltid bra.
BoT är dock överlägset bäst, man kan inte misslyckas med dem :p

Blev Showmaster paddarna från Hööken för mig med. Tycker egentligen dem är lite i det klumpigaste laget men tror dem lägger och formar sig lite ju mer man använder dem. Såg redan en liten skillnad idag jämfört med igår.

Jag har filt-paddar. Dom är stadiga och formas efter hästens ben efter ett tag. Dessutom kan man klippa dom i exakt den storlek man vill ha. Skulle tippa på att de är de billigaste man kan köpa också.

*kl* Såg att BR har paddar med kardborre som häller padden på plats medans man lindar,aldrig sett nåt liknande tidigare:confused:

Eskadron sine!

Ellers har Mias RS en type jeg liker. De jeg liker er marineblå, kanalsydde i fleece. Mias RS har også noen i fleece som ikke er kanalsydde, og som har teddy på innsiden. Disse liker jeg ikke, blir for myke og klumper seg for lett.

Liknande trådar

Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
665
Senast: Smultron
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 336
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka