Hjulsporrar

Sv: Hjulsporrar

hjulsporre1.jpg

Precis sådana har jag, fast det var ett tag sedan jag använde dom faktiskt. Kanske skall plocka fram dom igen.

Stübben har sporrar med rund trissa, har ett par och syrran också. Kommer dessutom i en snygg trälåda. :D

Jag har bara haft ett par med rund trissa, och jag är väldigt nöjd! Min surgris verkar faktiskt tycka om de här. :D

Dålig bild på dem... Det är ett par Sprenger, det var de enda jag kunde hitta. 379:- fick jag punga ut för dem. :crazy:
globen07.jpg

Precis sådana har jag, fast det var ett tag sedan jag använde dom faktiskt. Kanske skall plocka fram dom igen.

Jag vet inte om det är något magiskt med dessa sporrar eller inte men sen jag köpte dom har min häst varit helt fantastisk:o
Inte för att jag tror att din är lika seg som min har varit, långt ifrån, men känslan att bara sitta och ge små signaler istället för att klämma fram hästen tills man blir blå, är oslagbar :banana:

Märkte du stor skillnad på honom när du började rida med dom?
Jag hoppade till och med med mina igår och han gick suveränt bra :love:

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: tara
·
Anläggning Jag har byggt om ett gammalt kostall. Golvet behöll vi, men nu har unghästen börjat gräva loss stora stenar ur golvet som är av cement...
Svar
2
· Visningar
450
Senast: Scata
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stora Enso Riksmästerskap i dressyr är avgjort för allra första gången under Linköpings Fältrittklubbs tävlingar i helgen.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För första gången sedan 1988 är Finland med i lagtävling i dressyr. Och väl där har den finländska trion gjort ypperligt ifrån sig –...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka