Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har alltid sagt NEJ, Aldrig! när folk frågat mig om jag vill ha barn i framtiden. I början skrek jag rätt ut för att jag var ung...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 786
Övr. Barn Vad tycker ni andra om såna kurser? Jag gick ingen före första förlossningen men nu inför andra är jag lite sugen på att prova. Eller...
2
Svar
21
· Visningar
3 544
V
Gravid - 1år The show must go on :D
8 9 10
Svar
183
· Visningar
13 731
Senast: Corminta
·
Övr. Barn Jag är värdelös på försäkringskassans hemsida, och jag har noll koll på detta då jag jobbat i princip hela tiden så har inte behövt ta...
Svar
5
· Visningar
1 536
Senast: Druvan
·
Småbarn Det här är inte en tråd som skapas för att klanka ner på folk utan endast en undran jag har. Jag och min man har ett barn på 18...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
43 961
Senast: nevin
·
Övr. Barn Har en väninna som sitter i följande situation Hon har två barn som hon har enskild vårdnad om. Barnens pappa krånglar med allt...
Svar
14
· Visningar
2 272
Senast: NiNi
·
Övr. Barn Hur mycket övertid kan företagen kräva att man ska jobba om man jobbar 100% ??? Hur gör ni som har barn med övertid? Har ni släkt som...
Svar
9
· Visningar
2 443
Senast: Myzan87
·
Småbarn Min dotter går sedan augusti på ett föräldrakooperativ i bostadsområdet. Det är en toppenbra förskola, vi kunde verkligen inte ha fått...
Svar
9
· Visningar
1 906
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Hur mycket tittar era barn på tv? Hur länge? Vad tittar dom på? Finns det något som dom inte får se? Något speciellt barnprogram...
Svar
19
· Visningar
3 730
Senast: Diana
·
Småbarn Har varit på inskolning på förskola med min lilla dotter idag, hon är 1,5 år och trivdes superbra. MEN jag grät när jag kom därifrån...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 392
Senast: vallhund
·
Småbarn jag skrev en tråd för någon månad sedan och undrade hur det gått för er som flyttat o bytt ddagis med barn i förskoleåldern, men fick...
Svar
8
· Visningar
1 939
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag läste en gång på nätet ett tips man kunde använda sig av när man skulle välja namn till sitt barn. Man skulle säga en mening till...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 024
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Barn Grabben kom till mig idag - vi har gemensam vårdnad jag och exet - grabben bor här varannan vecka och nu är det alltså vår tur...
2
Svar
21
· Visningar
4 110
Senast: Elinoor
·
Småbarn Rasmus 9mån kissar hur mycket som helst känns det som. Blöjan är jättetung nästa varje gång och han kissar ofta igenom. Två gånger...
Svar
7
· Visningar
1 989
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Vår dotter erbjuds nu gardasil via skolhälsovården, men jag och maken har jättesvårt att komma fram till ett beslut hur vi vill göra. Å...
2
Svar
35
· Visningar
4 720
Senast: Sjalen
·
Småbarn Vet att det finns en större tråd om bilbarnstolar men hittade den inte, så startade en egen. Ni som har Besafe izi kid, är ni nöjda...
2
Svar
22
· Visningar
4 427
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Min dotter jobbar i vården, em å fm. Jobbar inte heltid, så barnen är på dagis ca 3 dagar i veckan. När hon jobbar em vill personalen...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
14 706
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Att gå från att ha ett barn, till att ha två: hur tyckte ni att det var?
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 451
Senast: ako
·
Småbarn Min dotter som blir 3 år nu i oktober skall sluta med napp helt nu har vi bestämt. Hon var hos tandläkaren i dag och dom ville inte...
2
Svar
35
· Visningar
5 980
Övr. Barn Ska ju upp i familjerätten med mitt ärende, men nu har ju alla tre på individ och familj som har hand om detta sagt upp sig. Möjligheten...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka