Att få andra barnet ...

Sv: Att få andra barnet ...

För oss bara kom lilla tvåan o fick hända med på ett hörn o köpte det :-). Lilltjejen, nu åtta månader, har varit lättsam hela tiden, sover i o för sig inte så mkt på dan men väl på natten (nåja alla i samma säng men set funkar för oss), så visst set är ju så klart mer att hålla reda på o mer att ha med sig när man ska i väg men annars har det inte blivit någon större skillnad. Storebror var drygt tre år när lillasyster föddes o har sedan dag 1 varit väldigt glad år henne på alla sätt, ingen svartsjuka e d alls :-).

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
4 845
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 533
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Finns det någon idrottslärare här på Bukefalos? Mitt barn älskar idrott och var den enda på skolan som fick A i 6:an. På högstadiet...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
8 544
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 087
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar