Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag och pojkvännen pratar lite om barn. Han har en son sen tidigare. Det är inte i det stadiet att vi ska börja tajma in ägglossning...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
15 632
Övr. Barn Hej. Vi har nyss haft barnkalas för vår äldsta dotter. Det blev ett kalas för både vuxna och barn (släkt och två kompisfamiljer som av...
Svar
17
· Visningar
2 528
Senast: Sar
·
B
Övr. Barn Jag har valt att bryta kontakten med en av mina föräldrar, ett beslut som jag är mycket nöjd med. Mina föräldrars relation var mycket...
2
Svar
28
· Visningar
5 028
Senast: Nillizan
·
Övr. Barn Vad är era erfarenheter om er partners ex? Hur fungerade det i början, senare osv. Det vore intressant att höra era historier. Man...
Svar
7
· Visningar
1 672
Övr. Barn Min ena bonusdotter har under en tid mått dåligt psykiskt. Efter kontakt med kurator och att nya uppgifter kommit från ang hennes mående...
2
Svar
36
· Visningar
6 337
Småbarn Vi behöver inte säga åt C särskilt ofta, då hon inte gör så mkt bus som kräver en ordentlig tillsägelse. Men det har väl hänt att man...
2
Svar
24
· Visningar
6 663
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Fick höra att en yngre man (inte nära bekant till oss) skaffat sig en flickvän, mannen ifråga är några och 20. Det har gått några...
2
Svar
22
· Visningar
5 664
Senast: Pia
·
Övr. Barn Min dotter som snart fyller sex har precis börjat i förskoleklass. Jag kan inte direkt påstå att det fungerar bra varför jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: ameo
·
Småbarn När fick era barn gå ut själva? Vi bor i ett kedjehus, runt oss är det gångvägar. Dock åker det in bilar ibland till husen, cyklar...
Svar
17
· Visningar
2 999
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Vid vilken ålder får ditt barn dricka cola? Flera av våra grannar har ett totalt förbud mot cola (p.g.a. koffeinet) till barn. Mitt barn...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
19 265
Senast: Björk
·
Övr. Barn Jag håller på att skola in dottern på förskolan och är hemma på permis för första gången. Och jag håller på att gå i bitar! Undrar hur...
Svar
19
· Visningar
1 910
Småbarn Jag är strandad hemma med fel bil. Jag har bara en stol i den. Får fyraåringen åka i mitten bak med bara midjebälte? Vi skulle...
2
Svar
24
· Visningar
5 091
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Försöker reda ut det här med fp och vilket jobb dom kommer beräkna på. Har hört lite allt möjligt när jag frågar runt bland vänner, så...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Följer era barn den konstutveckling som de ska enligt böcker eller är de bättre eller sämre beroende på förskola/omgivning eller att de...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
10 506
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn För kryptorkism, tror jag det heter. Den ena testikeln satt ganska långt upp i ljumsken. Operationen gick ganska bra även om testikeln...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Ja, allvetande Buke, long time no see.. ;) Nu behöver jag lite råd. Har lyckats satt mig i en klistrig situation. Jag har träffat...
Svar
12
· Visningar
2 197
Småbarn Kom att tänka på en händelse när jag läser om genusdebatten... Dotterns (1½) stora favorit just nu är Blixten McQueen, dvs...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 538
Övr. Barn När man ska skilja sig och det finns flera barn i familjen, måste alla barnen vara skrivna hos en och samma förälder, eller kan en var...
Svar
9
· Visningar
3 163
Senast: gulan
·
Småbarn Följande har hänt: Jag träffade en föredetta anställd (slutade relativt nyligen) på min dotters (2,5 år) förskola idag. Hen arbetar...
2
Svar
21
· Visningar
3 763
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Ni som fått fler barn: har ni mått ungefär lika vid graviditeterna eller har det varit olika?
2
Svar
33
· Visningar
7 280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka