Sv: Kanske apropå genusdebatten
Fast det jag ville få fram är att det finns folk som syr upp kläder, där man själv väljer mönster på tyg och kantband! Vi har t ex hittat en tjej med en tygsmak som överensstämmer med vår och som dessutom syr superbra.
Men om det är just tryck du är ute efter så kom jag i så fall att tänka på ett klädmärke som iaf har sålts via homepartyn:
Villervalla är inte alls min stil, det är för mjukis. Pop är ju det vi har, randigt... och från Lindex o Åhlens, randigt... (Ska nog försöka hitta ngt enfärgat att trycka en guldsnigel på helt enkelt.). Mini Rodini är det enda som sticker ut med snygga neutrala kläder med mönster som passar barn (inte pojkar eller flickor).
Fast det jag ville få fram är att det finns folk som syr upp kläder, där man själv väljer mönster på tyg och kantband! Vi har t ex hittat en tjej med en tygsmak som överensstämmer med vår och som dessutom syr superbra.
Men om det är just tryck du är ute efter så kom jag i så fall att tänka på ett klädmärke som iaf har sålts via homepartyn: