Kanske apropå genusdebatten

Sv: Kanske apropå genusdebatten

Villervalla är inte alls min stil, det är för mjukis. Pop är ju det vi har, randigt... :p och från Lindex o Åhlens, randigt... (Ska nog försöka hitta ngt enfärgat att trycka en guldsnigel på helt enkelt.). Mini Rodini är det enda som sticker ut med snygga neutrala kläder med mönster som passar barn (inte pojkar eller flickor).

Fast det jag ville få fram är att det finns folk som syr upp kläder, där man själv väljer mönster på tyg och kantband! Vi har t ex hittat en tjej med en tygsmak som överensstämmer med vår och som dessutom syr superbra.

Men om det är just tryck du är ute efter så kom jag i så fall att tänka på ett klädmärke som iaf har sålts via homepartyn:

image001.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 573
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 469
Senast: miumiu
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 710
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar