Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Det börjar bli dags att titta på nästa bilstol, har babyskyddet nu alltså. Vilken stol har ni? Fördelar/nackdelar?
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 345
Senast: misan
·
Gravid - 1år Fick världens chock på ett tidigt vul i fredags, jag har två bebisar i magen! Först och främst så blev jag gravid trots ppiller, och sen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 472
Senast: Snyggve
·
Småbarn Hejsan! För en vecka sedan hoppade min lilla dotter 4,5 år gammal från ett träd på dagis och landade tokigt, och fick en fraktur på...
Svar
7
· Visningar
9 478
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Vad anser ni? Napp eller Tumme om någon av dessa behövs? Fördelar och nackdelar med dem?
Svar
9
· Visningar
1 288
Senast: TinyWiny
·
Småbarn I media diskuteras "nattis" och även tillgång till dagis på kvällar och helger, men då började vi funder på hur fungerar nattis...
Svar
2
· Visningar
3 659
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Har ni några bra läggningstips för pigga gossar som inte vill lägga sig, och som har lite svårt att somna? :confused: 7 och 9,ingen...
Svar
5
· Visningar
1 250
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn http://www.vk.se/690261/pojke-far-ratt-till-fotbollstraning Vad tycker ni? * Jenny *
2
Svar
37
· Visningar
4 040
Senast: mino
·
Övr. Barn Nu är dagen snart här som alla föräldrar kanske både ser fram emot och fruktar, nämligen sista barnet ska lämna hemmet. Jag har väldigt...
Svar
6
· Visningar
1 152
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Är det någon här som har fött hemma? Jag har själv varit/är väldigt skeptisk till det konceptet - så snälla kapa inte tråden med...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
16 375
Senast: Rumpnissen
·
Småbarn Inatt blir min Daniel fem år, redan, det är ju nyss han föddes ju! Han har blivit så stor, och gått igenom så mycket. Världens finaste...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: nevin
·
Övr. Barn Med tanke på alla inlägg om att "göra kön" eller ej, om flick- vs pojkkläder, färger osv .... hur ska man ställa sig till detta med...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 106
Senast: Hazel
·
Småbarn Och vill jobba lite extra, men det ordinarie jobbet inte kan erbjuda nåtgra lämpliga pass .. Hur gör man då? Måste man informera sin AG...
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: Calazirya
·
C
Övr. Barn Dammar av ett gammalt anonymt nick... Jag har aldrig velat ha barn, ibland är barn gulliga och ibland hade det varit kul med en typ...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 088
Senast: Björk
·
Småbarn Jag försöker själv undvika rött kött, eller egentligen kött så mycket det går eftersom det är en sådan belastning för miljön. Nu...
2
Svar
22
· Visningar
4 397
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Irriterar mig på skolskjuts regler. Den maximala gränsen för avstånd mellan hemmet och påstigningsplats är 2 km för barn mellan...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 629
Senast: kisse
·
Övr. Barn Om man ska hyra in en främmande ung kvinna i 20-årsåldern som barnvakt, vad är då en rimlig lön att erbjuda per timme. Låt säga att det...
Svar
1
· Visningar
1 803
Senast: ameo
·
Övr. Barn Jag har valt att skaffa ett anonymt namn eftersom jag inte vill skylta med det här med mitt vanliga namn. Men jag har ett problem. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: Apollo 13
·
Småbarn Jag känner mig lite rådvill kring hur jag ska göra med mitt hjärta som är 2 år och 5 månader. det är en glad unge, alldeles pigg jämt...
Svar
7
· Visningar
1 017
Senast: voltis
·
Övr. Barn Idag fick jag hem en lapp från sonens f-klass om en elev som är extremt allergisk mot pälsdjur, där de ber oss att tänka på det och att...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 489
Senast: Mammas
·
Småbarn Ja nu måste jag fråga om råd. Mitt barn har haft en oskiljaktig vän på förskolan och de är med varandra i princip hela tiden och mitt...
Svar
6
· Visningar
3 856
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tik som "luktar gott"