Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hej! Känner inte riktigt för att skriva under mitt vanliga nick så väljer att vara anonym. Behöver få ur mig lite av mina känslor och...
2
Svar
33
· Visningar
4 189
Senast: Badger
·
Småbarn Dottern är 19 månader och sover i sin spjälsäng, men hon ogillar verkligen den... tror hon känner sig instängd och snart kan hon klättra...
Svar
11
· Visningar
2 918
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Vid vilken ålder började era barn interagera- leka och intressera sig för andra barn?
Svar
11
· Visningar
3 664
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Ursäkta för långt inlägg... Jag har länge velat plugga till läkare men pga. både brist på tidigare studier och framförallt mitt barn så...
2
Svar
20
· Visningar
3 981
Senast: cerebral
·
L
Småbarn Jag måste få skriva av mig, fråga om råd ..anonymt för jag orkar inte stå för den jag är ... Jag känner mig som världens gnällkärring...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 961
Senast: Diplomaten
·
Gravid - 1år Inför min förra förlossning (som var min första) var jag mer rädd för epiduralen än för smärtan. Jag är jättenöjd med hur förlossningen...
2
Svar
33
· Visningar
3 795
Senast: Comfort
·
Småbarn Jag gissar att det finns en hel del hästmänniskor här inne och jag är lite nyfiken. Ni som lyckats få det att fungera med små barn och...
Svar
16
· Visningar
6 392
Senast: klockmalva
·
Övr. Barn Sitter och tittar på tyger och inredning till barnrummen här hemma. Blev lite nyfiken på hur ni har det? Hur har ni tänkt när ni...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Läste tråden på Senior om Estonia där några skriver att de var så små som 3,5 år när de fick se nyheten och att de blivit så rädda att...
2
Svar
22
· Visningar
3 519
Senast: Zoya
·
Småbarn Skulle behöva ett par kloka råd från er bukefalister.... Jag och f.d mannen separerade för snart två månader sedan, jag flyttade ut...
Svar
13
· Visningar
3 849
Senast: zalleg
·
Gravid - 1år Jag är så less på denna halsbränna! :mad: I dag har den varit rätt så ok,nu är det "bara" att jag inte vågar rapa,för då kommer jag...
2
Svar
20
· Visningar
4 896
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år Upptäckte i natt att jag fått mjölkstockning i ena bröstet. Försökte få bebis att äta där men det ville han inte. Jag har testa att...
Svar
18
· Visningar
4 240
Senast: Zody
·
Övr. Barn Sonen 7 år ska ha kalas idag och vill ha lite frågesport. De går i 1:an och kan läsa och räkna + och - :) Har någon förslag på...
Svar
3
· Visningar
2 083
Senast: Mammas
·
Övr. Barn Håller på och kollar efter en vagn som är mer lättkörd- men hur är det med de där svängbara framhjulen... Funkar de på vintern? Vad...
Svar
17
· Visningar
4 122
Senast: Diana
·
Övr. Barn Jag undrar om det är någon här inne som går till en privat läkare med sina barn? Jag är intresserad hur det fungerar med att få tid...
Svar
3
· Visningar
1 250
Senast: Li11aMy
·
  • Låst
Övr. Barn Ny här så jag kanske postar tråden fel. Men den är flyttbar om någon vill flytta den. Det har nu gått 2 år sen jag senast träffade...
63 64 65
Svar
1 283
· Visningar
188 013
Senast: Lobelia
·
Gravid - 1år Sonen (18 månader) somnar i sin säng på kvällarna, men är omöjlig att få att somna om i sin säng på natten. Han kommer därför in och...
2
Svar
28
· Visningar
5 389
Senast: majola
·
Övr. Barn Det är inte dags för mig att bli gravid än på länge men jag har lite funderingar. Hur lär man sig allt som har med det att göra? Jag...
Svar
13
· Visningar
1 580
Senast: klockmalva
·
Gravid - 1år Lite nyfiken: Är det någon här som sökt och FÅTT ett nytt jobb när man är gravid ...? Jag skulle vilja söka ett nytt jobb men det känns...
2
Svar
23
· Visningar
15 195
Senast: MayDay
·
Övr. Barn Jag funderar lite över det här med boendet för barn efter skilsmässa/separation. Exet tog pick och pack och flyttade 23 mil bort i...
2
Svar
22
· Visningar
3 573
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar